نظرات سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال پس از باخت برابر ایتالیا

به گزارش آسمان تو، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از باخت 3-2 برابر ایتالیا گفت: بازی بسیار سختی بود. شاید ایتالیا شایسته پیروزی در ست اول بود، اما ست سوم را ما باید می بردیم. این بازی واقعا سخت، دراماتیک و یک مسابقه بزرگ بود. به کادر فنی ایتالیا بابت کسب این نتیجه تبریک می گویم.

نظرات سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال پس از باخت برابر ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اما در سوی دیگر کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این بازی گفت: فکر می کنم تمام افرادی که این مسابقه را دیدند لذت بردند، چراکه هر دو تیم برای کسب هر امتیاز می جنگیدند. یک روز عجیب برای ما بود. ایتالیا در ست دوم شانس پیروزی داشت و این فرصت را از دست داد.

وی ادامه داد: در ست سوم ما این شانس را داشتیم که برنده شده و بازی را تمام کنیم، اما این اتفاق هم رخ نداد. پس از آن ایتالیایی ها سرویس های خوبی زدند و در دریافت هم بهتر ظاهر شدند. بازی به تساوی کشیده شد و در ست پنجم 15 بر 13 باختیم.

پاسور تیم ملی در خاتمه با اشاره به خستگی تیم گفت: یک استراحت کوتاه خواهیم داشت و دوباره بازی می کنیم. ما خیلی خسته هستیم و از طرفی بازیکنان زیادی هم روی نیمکت نداریم که به تیم یاری نمایند. مهم این است که ما تمام کوشش خود را به کار می گیریم. امروز خوش شانس نبودیم، اما راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 504

به "نظرات سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال پس از باخت برابر ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرات سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال پس از باخت برابر ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید