نخستین اظهارات پادشاه جدید عمان ، تاکید بر خط مشی سلطان قابوس در سیاست خارجه

به گزارش آسمان تو، پادشاه جدید عمان در اولین اظهارنظرش بعد از انتخاب وی به این سمت بر ادامه راه سلطان قابوس پادشاه فقید این کشور و خط مشی وی در عرصه سیاست خارجه تاکید نمود.

نخستین اظهارات پادشاه جدید عمان ، تاکید بر خط مشی سلطان قابوس در سیاست خارجه

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، سلطان هیثم بن طارق پادشاه جدید عمان گفت که سیاست خارجی سلطان قابوس را دنبال خواهد نمود و به توافقنامه های امضا شده عمان با دیگر کشور ها و سازمان های مختلف پایبند خواهد بود.

سلطان هیثم پادشاه جدید عمان گفت: برنامه کاری خود را طبق روش سلطان قابوس پادشاه فقید این کشور دنبال خواهد نمود و در سیاست خارجی خود از خطوط کلی وی بهره برداری خواهد نمود.

وی با تاکید بر اصرار پادشاهی عمان بر رعایت حسن همجواری و همکاری بین المللی و عدم مداخله در امور دیگران گفت: ما به دنبال حل اختلافات به وسیله راه چاره های مسالمت آمیز خواهیم بود.

پادشاه جدید عمان اضافه کرد: با برادران خود در رهبران کشور های شورای همکاری در جهت پیشبرد فرایند همکاری ها قدم خواهیم برداشت، ما به حمایت از اتحادیه عرب و همکاری با برادران خود در تحقق اهداف این اتحادیه ادامه می دهیم.

سلطان هیثم بر حفظ توافقنامه های منعقد شده این کشور با دیگر کشور ها تاکید نمود و گفت:: عمان به نقش تاثیرگذار خود در سازمان ملل متحد و تحقق امنیت بین المللی ادامه خواهد داد و به منشور ها و توافقنامه هایی که عمان با دیگر کشور ها و سازمان های مختلف به امضا رسانده، پایبند خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 731

به "نخستین اظهارات پادشاه جدید عمان ، تاکید بر خط مشی سلطان قابوس در سیاست خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اظهارات پادشاه جدید عمان ، تاکید بر خط مشی سلطان قابوس در سیاست خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید