نتیجه 2 نوبت تست کرونای رئیس مجلس منفی شد

به گزارش آسمان تو، پزشک معالج دکتر قالیباف با اشاره به نتیجه منفی 2 نوبت تست PCR رئیس مجلس، گفت: دوره درمان به انتها رسیده و در حال حاضر منعی برای حضور ایشان در جلسات و مجامع عمومی وجود ندارد.

نتیجه 2 نوبت تست کرونای رئیس مجلس منفی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر مصطفی قانعی فوق تخصص بیماری های ریوی درباره آخرین شرایط سلامتی رئیس مجلس گفت: در حال حاضر بیماری کنترل شده و خطر سرایت ندارد.

پزشک معالج قالیباف بر همین اساس توضیح داد: دو نوبت تست PCR طی سه روز گذشته جهت اطمینان از حل کامل مشکل، انجام شد که نتیجه آن منفی بود.

وی در ادامه بیماری کرونای رئیس مجلس را از نوع خفیف توصیف کرد و گفت: سیر درمان سر موقع به اتمام رسید و عارضه ای از خود بر جای نگذاشت؛ صرفا مشکل سرفه باقی مانده که ارتباطی با بیماری کرونا ندارد و ناشی از مصدومیت شیمیایی قبلی است که درمان مخصوص تجویز شده است.

دکتر قانعی در سرانجام با تأکید بر اینکه حضور رئیس مجلس در جلسات و مجامع عمومی از لحاظ علمی منعی ندارد، اعلام نمود: با توجه به دو نوبت تست گرفته شده از رئیس مجلس بیماری ایشان بهبود یافته و سرایتی برای دیگران نخواهد داشت و تک سرفه ها نیز ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1472

به "نتیجه 2 نوبت تست کرونای رئیس مجلس منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه 2 نوبت تست کرونای رئیس مجلس منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید