معارفه سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین پرسپولیس، گل محمدی: از بابت تیم خیال تان راحت باشد

به گزارش آسمان تو، مراسم معارفه سرپرست نو باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز برگزار گردید.

معارفه سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین پرسپولیس، گل محمدی: از بابت تیم خیال تان راحت باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از آغاز تمرین امروز (سه شنبه) قرمزپوشان، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ملاقات و گفت وگو کرد.

سید مجید صدری پس از حضور در استادیوم شهید کاظمی، دقایقی با کادر فنی و بازیکنان به صحبت پرداخت. وی ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل سابق باشگاه در جمع اعضای تیم گفت: جعفر سمیعی در مدت زمان حضورشان در باشگاه به صورت شبانه روزی زحمت کشیدند و بنده شاهد این همه کوشش و پیگیری وی بودم که چقدر برای اینکه شما بتوانید بدون مشکل و حاشیه در تمرینات و بازی ها شرکت داشته باشید، کوشش کرد.

وی اضافه نمود: به هر حال تصمیم ایشان بود که این جهت را ادامه ندهند و با وجود اصرار کلیه ارکان باشگاه، کارشان را در پرسپولیس تمام شده اعلام کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیح داد: تشکر ویژه ای دارم از شما بازیکنان که با وجود مسائلی که همواره وجود داشته، به کار خود پرداخته و خارج از هر گونه حاشیه، برای سربلندی پرسپولیس و شادی دل طرفداران هر کاری از دستتان بر آمده انجام دادید.

مجید صدری در ادامه، از بازیکنان خواست که در بازی حساس پیش رو مقابل استقلال تاجیکستان، مثل همواره با غیرت و تعصب خاص خودشان دوباره کوشش کنند تا بتوانند دل طرفداران را شاد کنند.

افشین پیروانی هم بعد از خوش آمدگویی به سرپرست باشگاه و بعلاوه تشکر از تلا ش های جعفر سمیعی، ضمن تبریک به رئیس هیئت مدیره باشگاه در پست تازه، آرزو کرد ایشان مثل قبل در کنار تیم و حامی تیم باشند.

پیروانی گفت: نام عظیم پرسپولیس می طلبد که همه ما در کنار هم و در هر زمینه ای که مسئولیت داریم کوشش کنیم و ان شاءالله که حضور شما با اتفاق های خوب همراه باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم ضمن تبریک به صدی و تشکر از زحمات جعفر سمیعی گفت: از بابت تیم خیال تان راحت باشد. این بازیکنان در ایران بی نظیر هستند و همواره کوشش شان را می کنند. آنها قطعا در سختی ها و مسائل، کوشش خودشان را چند برابر نموده و در پی این هستند که باز هم در فصل تازه افتخارات گذشته را تکرار کنند.

گل محمدی نام کرد: تنها توقع ما که توقع حداقلی هم هست این است که باشگاه و شخص شما به نام سرپرست باشگاه در کنار تیم باشید و مثل گذشته که رئیس هیئت مدیره و حامی تیم بودید، این بار هم بچه ها را حمایت کنید و ان شاءالله شرایطی باشد که به لحاظ اقتصادی دغدغه ای وجود نداشته باشد تا بازیکنان بتوانند در آرامش کامل برای پیروزیت تیم کوشش کنند.

بعلاوه پیش از آغاز تمرین، حسینعلی کلانی پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان در مورد بازی حساس و مهم برابر استقلال تاجیکستان صحبت کرد.

وی گفت: این بازی یک جنگ به تمام معنا است و تیم حریف از هر نظر خودش را آماده نموده و میزبانی خطرناک است و من برای شما آرزوی پیروزیت می کنم. شما واقعا یک تیم متفاوت و بازیکنان متفاوت و فرهیخته ای هستید که در هیچ کجای فوتبال ایران نمی توانیم نظیر شما را پیدا کنیم. از شما می خواهم مثل همواره برای سربلندی پرسپولیس بجنگید و می دانم و مطمئن هستم که در این بازی پیروز خواهید شد.

وی پس از این گفت وگو، تمرین قرمزپوشان را به نظاره نشست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1953

به "معارفه سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین پرسپولیس، گل محمدی: از بابت تیم خیال تان راحت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معارفه سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین پرسپولیس، گل محمدی: از بابت تیم خیال تان راحت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید