مربیان تیم ملی استعدادهای برتر تیراندازی با کمان را شناسایی نمایند

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا شعبانی بهار ظهر پنج شنبه در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی تیراندازی با کمان کشور در همدان با آرزوی موفقیت برای تیراندازان حاضر در رقابت ها گفت: باید کسانی که در این مسابقات حضور دارند به خود افتخار نمایند چراکه برترین های استان خود بوده اند و در آینده نیز می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند.

مربیان تیم ملی استعدادهای برتر تیراندازی با کمان را شناسایی نمایند

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اضافه کرد: برترین های این رقابت ها آینده ساز رشته تیراندازی با کمان کشور هستند که در المپیک و مسابقات برون مرزی برای کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.

وی با تشکر از میزبانی همدان اعلام کرد: هیئت تیراندازی با کمان استان همدان از استان های پیش رو و موفق در سطح کشور است که با مدیریت خوبی اداره می گردد.

شعبانی بهار مطرح نمود: امروز نیز همدان با کوشش های دستگاه ورزش و هیئت خود توانسته بهترین شرایط را برای میزبانی شایسته از این رقابت ها رقم بزند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بابیان اینکه مربیان فدراسیون این مسابقات را زیر نظر دارند، اعلام کرد: مربیان تیم ملی دختران و پسران با دقت این مسابقات را دنبال می نمایند تا بتوانیم استعدادهای خوبی را در این رقابت ها شناسایی کنیم.

وی مطرح نمود: نفرات برتر این رقابت ها با حضور در اردوهای تیم ملی و شرکت در رقابت های مختلف آینده از المپیکی های کشورمان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 160

به "مربیان تیم ملی استعدادهای برتر تیراندازی با کمان را شناسایی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان تیم ملی استعدادهای برتر تیراندازی با کمان را شناسایی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید