مخالفت شدید پکن با تحریم دوباره شرکت هوآوی توسط کاخ سفید

به گزارش آسمان تو، در حالی که شب گذشته کاخ سفید از اعمال تحریم های جدید علیه هوآوی اطلاع داد، مقامات پکن امروز نسبت به این مسئله به شدت واکنش نشان دادند.

مخالفت شدید پکن با تحریم دوباره شرکت هوآوی توسط کاخ سفید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، شب گذشته کاخ سفید خاطرنشان کرد که حلقه تحریم های آمریکا علیه شرکت هوآوی چین را تنگ تر می نماید.

به گزارش رویترز، مقامات پکن امروز خاطرنشان کردند که به شدت با این طرح آمریکایی ها مخالف هستند.

ژائو لی جیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، طی مصاحبه ای به جد از مقامات آمریکایی خواست تا اقدامات خود علیه هوآوی را متوقف نمایند.

وی تاکید نمود دولت چین به استفاده از تمام ابزار های قانونی برای حمایت از حقوق قانونی و مشروع شرکت های چینی ادامه خواهد داد.

در قالب تحریم های جدید آمریکا علیه هوآوی از زمان اعمال این تحریم ها فروش قطعات با فناوری آمریکا حتی از سوی فراوری نمایندگان غیر آمریکایی نظیر کره و ژاپن بدون دریافت مجوز از دولت آمریکا ممنوع خواهد بود.

کاخ سفید در کوشش است تا با تحریم های جدید شکاف های موجود بر تحریم های قبلی در فروش قطعات به خصوص تراشه به هوآوی را ببندد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1345

به "مخالفت شدید پکن با تحریم دوباره شرکت هوآوی توسط کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت شدید پکن با تحریم دوباره شرکت هوآوی توسط کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید