محصولات دانش بنیان حفظ نباتات تجاری سازی می گردد

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان حفظ نباتات امضاء شد. این تفاهم نامه به امضای پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و علیرضا درگاهی رئیس سازمان حفظ نباتات رسید تا توسعه بازار و تجاری سازی محصولات دانش بنیان و فناورانه در بخش حفظ نباتات سرعت گیرد.

محصولات دانش بنیان حفظ نباتات تجاری سازی می گردد

با امضای این تفاهم نامه مشارکت و هماهنگی در زمینه تعریف، تصویب، مدیریت و راهبری طرح های فناورانه و اولویت دار با هدف فراوری کالای دانش بنیان و فناورانه در حوزه مدیریت عوامل خسارت زای محصولات کشاورزی و فرآورده های گیاهی دنبال می گردد.

همچنین توسعه بازار و تجاری سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان با کیفیت داخلی به وسیله تخصیص سهم بازار اقتصاد کشاورزی به کالاهای دانش بنیان و فناورانه این حوزه از دیگر موضوعات این همکاری بین معاونت علمی و سازمان حفظ نباتات است.

علاوه بر این باید به حمایت از بازارسازی برای محصولات و خدمات حوزه نباتات و مدیریت عوامل خسارت زای محصولات کشاورزی و فرآورده های گیاهی در داخل و خارج و حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان در این حوزه نیز اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 713

به "محصولات دانش بنیان حفظ نباتات تجاری سازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات دانش بنیان حفظ نباتات تجاری سازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید