محبی: بعضی مربیان به اخلاق کشتی گیر خیلی توجه نمی نمایند، امیدوارم کادرفنی جدید از کادر قبلی درس بگیرد

به گزارش آسمان تو، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: کسی که بخواهد خودش را شبیه بردپیت کند، به درد کشتی نمی خورد، قهرمان دنیا شدن با این چیزها جور درنمی آید.

محبی: بعضی مربیان به اخلاق کشتی گیر خیلی توجه نمی نمایند، امیدوارم کادرفنی جدید از کادر قبلی درس بگیرد

محمدحسن محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عملکرد کشتی گیران کرمانشاهی در جام بین المللی تختی گفت: مسابقات خوبی بود و تیم کرمانشاه هم نتیجه خوبی گرفت. سه طلا گرفتیم و افضلی هم باید اول می شد.

وی با ابراز رضایت نسبی از عملکرد برادرزاده هایش در این جام، توضیح داد: ارشک و شیروان محبی بد نبودند، ارشک نابغه است. او به جوانان دنیا رفت و خوب نتیجه نگرفت، تقصیر خودش هم بود. او خیلی می تواند پیشرفت کند. شیروان هم باید بیشتر کار کند، مشکلاتی دارد که باید در اردوها رفع گردد تا بتواند برای حضور در مسابقات دنیای و بعد هم المپیک شانس داشته باشد.

قهرمان سابق کشتی دنیا در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است شیروان (یدالله) محبی در حضور پرویز هادی و کمیل قاسمی شانس ملی پوش شدن داشته باشد؟ گفت: آنها هم زحمت کشیده اند، دوبنده تیم ملی را مفتی به کسی نمی دهند، امیدوارم کادرفنی جدید از کادرفنی قدیم درس گرفته باشد و به خاطر دید خودشان، یک کشتی گیر را که نتیجه هم می گیرد را کنار نگذارد. من از محمدحسن محبی هم خواسته ام که از برادرزاده های مان جانبداری نکند و اگر کسی بهتر است آنها را انتخاب کند تا حقی از کسی ضایع نگردد. اینطور نباشد که انتخابی تیم ملی بگذارند و بعد با نظر خودشان یکی را انتخاب نمایند.

محبی ادامه داد: من هم در دنیای 2002 تهران سرمربی تیم ملی بودم، قرار به انتصاب باشد، آدم این کار را نهایتا در یک وزن انجام می دهد نه اینکه همه نفرات ملی پوش با نظر سرمربی تیم ملی انتخاب شوند. مثلا من معتقدم یونس امامی خیلی کشتی گیر خوب و آینده داری است اما خیلی زود ملی پوش شد. سرمربی چنین حقی را ندارد که یکی را ویران کند به این خاطر که یکی دیگر آینده خوبی دارد. من واقعا حیفم آمد که میثم نصیری مدال دنیای نگرفت، او خیلی کشتی گیر خوبی است.

مربی استان کرمانشاه با رد این ادعا که گفته می گردد این استان با کمبود مربی روبرو است، تاکید نمود: ما 90 مربی در کرمانشاه داریم، به نظرم وضعیت نگران نماینده نیست. متاسفانه بعضی مربیان به اخلاق کشتی گیر خیلی توجه نمی نمایند. کشتی گیر آمده کنار موهایش را تراشیده و خودش را شبیه بردپیت درست نموده، اینها با قهرمان دنیا شدن همخوانی ندارد. کشتی گیر باید خیلی کوشش کند و خیلی چیزها را کنار بگذارد که بتواند نتیجه بگیرد. خود بچه ها متوجه هستند که باید چطور کار نمایند تا در کشتی پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 219

به "محبی: بعضی مربیان به اخلاق کشتی گیر خیلی توجه نمی نمایند، امیدوارم کادرفنی جدید از کادر قبلی درس بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: بعضی مربیان به اخلاق کشتی گیر خیلی توجه نمی نمایند، امیدوارم کادرفنی جدید از کادر قبلی درس بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید