مجوز تغییر 20 درصد نانوایی های دولتی گلستان به نیمه یارانه ای

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت کیفیت پخت نان، گفت: 20 درصد نانوایی های دولتی استان در سال جاری با ساز و کار اداره کل صمت می توانند به نانوایی های نیمه یارانه ای تغییر کنند.

مجوز تغییر 20 درصد نانوایی های دولتی گلستان به نیمه یارانه ای

هادی حق شناس امروز شنبه 21 فروردین در کارگروه ساماندهی امور گندم، آرد و نان استان اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه وزن چونه نان بربری چه در آزادپز و چه دولتی پز 50 گرم کاهش می یابد اما قیمت نان تغییر نخواهد یافت و اداره کل صمت و دستگاه های نظارتی باید نظارت لازم را داشته باشند.

وی اضافه نمود: نانوایی های دولتی مجاز هستند نان روغنی را با قیمت 2 هزار تومان و نانوایی های آزادپز به قیمت 2500 ارایه کنند.

استاندار گلستان اعلام نمود: نانوایی ها می توانند نهایتا 10 درصد آرد خود را به نان روغنی اختصاص دهند و تا یک ساعت و نیم پیش از اذان مغرب حق پخت نان روغنی دارند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری گلستان، حق شناس گفت: نانوایی ها باید متناسب با پروانه پخت کنند و نظارت باید به درستی انجام شود.

وی یادآور شد: با همکاری نیروی انتظامی در زمان برداشت گندم تا زمانی که ظرفیت سیلوهای استان پر نشده است، کسی حق خروج گندم از گلستان را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1750

به "مجوز تغییر 20 درصد نانوایی های دولتی گلستان به نیمه یارانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز تغییر 20 درصد نانوایی های دولتی گلستان به نیمه یارانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید