ماچالا: به خاطر حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا اندوهگین هستیم

به گزارش آسمان تو، سرمربی تیم الاهلی قطر از حذف تیم السد از لیگ قهرمانان آسیا با کسب نتیجه تساوی برابر پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد.

ماچالا: به خاطر حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا اندوهگین هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، میلان ماچالا در نشست خبری پیش از بازی تیم الاهلی برابر تیم السد در هفته دهم لیگ ستارگان قطر گفت: ما به خاطر حذف تیم السد قطر از لیگ قهرمانان آسیا اندوهگین هستیم. این تیم برابر پرسپولیس خوب کار کرد و حتی گلی هم به ثمر رساند تا به گل دوم هم دست یابد. به طور کلی تیم السد در این رقابت ها خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی یاران امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده در تیم الاهلی دوحه ادامه داد: پس از پیروزی های اخیر الاهلی در لیگ ستارگان قطر نگاه واقع بینانه ای به بازی با السد خواهیم داشت. اگر نتیجه خوبی برابر تیمی قدرتمند کسب کنیم نشان دهنده این است در مسیر خوبی قرار داریم. فکر نمی کنم السد با روحیه شکست به مصاف الاهلی بیاید اما این تیم ارزش این را داشت که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

علی قادری، بازیکن تیم الاهلی نیز درباره رویارویی با السد گفت: امیدوارم روند پیروزی های اخیر خود در لیگ ستارگان قطر را برابر تیم السد هم ادامه دهیم. ما بیشتر از السد به خاطر سفر به تهران برای بازی لیگ قهرمانان آسیا شانس استراحت داشتیم. این فرصت خوبی برای الاهلی است تا هر 3 امتیاز بازی را کسب کند.

تیم الاهلی تا خاتمه هفته نهم لیگ ستارگان قطر با 12 امتیاز در رده ششم جدول 12 تیمی جای دارد. السد نیز 17 امتیاز دوم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 139

به "ماچالا: به خاطر حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا اندوهگین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماچالا: به خاطر حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا اندوهگین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید