لیورپول و منچستریونایتد در پی تمدید قرارداد مانه و لیندلوف

به گزارش آسمان تو، باشگاه لیورپول در نظر دارد قرارداد مهاجم سنگالی خود را تمدید کند، این در حالی است که منچستریونایتد هم چنین برنامه ای را برای مدافع سوئدی اش دارد.

لیورپول و منچستریونایتد در پی تمدید قرارداد مانه و لیندلوف

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی استار انگلیس اطلاع داد مدیران باشگاه لیورپول مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد سادیو مانه شروع نموده اند تا از حفظ این مهاجم سنگالی برای سال های بیشتر اطمینان پیدا کند. سانه 27 ساله که قرارداد کنونی اش تا انتها ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد، پیش از این مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت. او در فصل جاری مهاجمی آماده نشان داده و در 5 بازی لیگ رجحان 4 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است.

روزنامه دیلی اکسپرس انگلیس هم مدعی شد باشگاه منچستریونایتد نیز برنامه مشابهی دارد و قصد تمدید قرارداد ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی خود را دارد. این مدافع 25 ساله که حالا صندلی ثابتی در ترکیب منچستریونایتد تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر پیدا نموده، در این تابستان شایعه احتمال پیوستنش به بارسلونا مطرح بود.

لیندلوف که تا انتها ماه ژانویه 2021 تحت قرارداد منچستریونایتد است، تاکنون در 74 بازی از رقابت های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته و یک گل زده هم به نامش به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 442

به "لیورپول و منچستریونایتد در پی تمدید قرارداد مانه و لیندلوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول و منچستریونایتد در پی تمدید قرارداد مانه و لیندلوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید