تور ارزان فرانسه: قهرمان در فرانسه میلیون دلاری شد

به گزارش آسمان تو، فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی، فروش خود در گیشه سینمای فرانسه را به بیش از یک میلیون دلار رساند.

تور ارزان فرانسه: قهرمان در فرانسه میلیون دلاری شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایسنا، کمپانی ممنتو پیکچرز که پخش بین المللی فیلم نو اصغر فرهادی را در اختیار دارد، از (15 دسامبر، 24 آذر) در سینما های فرانسه اکران عمومی شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت Box Office Mojo تا به امروز به فروش 1.09 میلیون دلار در این کشور دست یافته است.

قهرمان هم اکنون در 240 سالن سینما در فرانسه در حال اکران است.

قهرمان که نماینده سینمای ایران در جوایز اسکار 2022 و یکی از شانس های اصلی اسکار برترین فیلم بین المللی است، از فردا 7 ژانویه در سینما های آمریکا نیز اکران عمومی می گردد و از 21 ژانویه نیز از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون عرضه خواهد شد.

پس از ایران، فرانسه اولین کشوری است که قهرمان را اکران عمومی می نماید و ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، سنگاپور، پرتغال، سوئد، هلند و روسیه نیز از جمله کشور هایی هستند که این فیلم را در در برنامه اکران دارند.

فیلم سینمایی گذشته با 7.6 میلیون دلار تا به امروز پیروز ترین فیلم فرهادی در گیشه سینمای فرانسه بوده است و پس از آن فیلم جدایی با 7.4 میلیون دلار، همه می دانند با 6.5 میلیون دلار و فروشنده با 1.8 میلیون دلار قرار دارند.

در سطح جهانی نیز فیلم جدایی با فروش نزدیک به 23 میلیون دلار، پرفروش ترین ساخته اصغر فرهادی محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2122

به "تور ارزان فرانسه: قهرمان در فرانسه میلیون دلاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: قهرمان در فرانسه میلیون دلاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید