فیلم ، روزگار سخت شهروندان شهرک گلستان، علی آباد و باغچق از بوی نامطبوع زباله

به گزارش آسمان تو، دپو و دفن غیراصولی زباله ها در نزدیک ترین نقطه به شهر بجنورد و در محلی که بیش از 30هزار نفر در اطراف آن زندگی می نمایند، روزگار سختی را برای اهالی مناطق شهرک گلستان، علی آباد و باغچق ایجاد نموده است.

فیلم ، روزگار سخت شهروندان شهرک گلستان، علی آباد و باغچق از بوی نامطبوع زباله

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، روزانه بیش از 137 تن زباله در شهر بجنورد فراوری می گردد و دفع و دفن نامناسب و غیر اصولی این زباله ها در طبیعت بکر مناطق شمالی شهر در پای کوه های موسوم به باباموسی٬ علاوه بر آسیب های جبران ناپذیرزیست محیطی٬ مسائل فراوانی را نیز برای مردم ساکن در آن مناطق ایجاد نموده است.

جمعیتی نزیدیک به 30 هزار نفر در شهرک گلستان، روستای علی آباد، روستای باغچق و مناطق شمالی شهر بجنورد در کلاته های محمد علی پهلوان، آروین و آذرسا زندگی می نمایند و بوی نامطبوع این زباله ها که این روزها از حد متعارف نیز گذشته، به یک موضوع لاینحل برای این مردم تبدیل شده است.

تا کنون علی رغم تذکر چندین باره رسانه ها و پیگیری بسیاری از فعالان محیط زیست، این مشکل به صورت جدی حل نشده و خبری از ایجاد کارخانه پسماند نیست. در این گزارش ویدئویی بخشی از نقدها مردم روستای علی آباد بجنورد با هم می بینیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1144

به "فیلم ، روزگار سخت شهروندان شهرک گلستان، علی آباد و باغچق از بوی نامطبوع زباله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، روزگار سخت شهروندان شهرک گلستان، علی آباد و باغچق از بوی نامطبوع زباله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید