فرهنگی: کم لطفی نمایندگان نسبت به بعضی کمیسیون ها علل مختلفی دارد ، فیلترینگ اینستاگرام اصلا در مجلس مطرح نشده است

به گزارش آسمان تو، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: حواشی به وجود آمده به خصوص فیلترینگ اینستاگرام اصلا در مجلس مطرح نشده است و همانطور که بیان کردم اولویت اساسی مجلس مسائل مالی کشور است

فرهنگی: کم لطفی نمایندگان نسبت به بعضی کمیسیون ها علل مختلفی دارد ، فیلترینگ اینستاگرام اصلا در مجلس مطرح نشده است

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره علت کم لطفی بعضی از نمایندگان به کمیسیون های فرهنگی و قضایی، گفت: کمیسیون فرهنگی که تکمیل شد و برای کمیسیون قضایی هم، چون تعداد نمایندگان کم است و هنوز مجلس تکمیل نشده این رخ داده است.

وی ادامه داد: چرا نمایندگان به سایر کمیسیون ها رغبت دارند؟ به این علت است که سوابقی در آن حوزه یا تحصیلات مرتبط و یا مرتبط با حوزه انتخابیه است، از این رو نمایندگان بیشتر تمایل عضویت در این کمیسیون ها را دارند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به پیغام ابتدایی رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان، گفت: مجلس یازدهم اولویت های خود را متمرکز بر روی مسائل مالی و فرهنگی نموده است از این رو تمام کوشش خود را خواهد نمود تا بتواند این نابه سامانی های به وجود آمده را سر و سامان دهد.

وی اضافه کرد: مسائل در حوزه های فرهنگی و مالی بسیار زیاد است. از این رو مجلس سعی دارد با کار کارشناسی شده این مسائل را برطرف یا تا حدودی کاهش دهد.

فرهنگی تاکید نمود: حواشی به وجود آمده به خصوص فیلترینگ اینستاگرام اصلا در مجلس مطرح نشده است و همانطور که بیان کردم اولویت اساسی مجلس مسائل مالی کشور است و درحال حرکت در جهت سر و سامان دادن به این مسائل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1255

به "فرهنگی: کم لطفی نمایندگان نسبت به بعضی کمیسیون ها علل مختلفی دارد ، فیلترینگ اینستاگرام اصلا در مجلس مطرح نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگی: کم لطفی نمایندگان نسبت به بعضی کمیسیون ها علل مختلفی دارد ، فیلترینگ اینستاگرام اصلا در مجلس مطرح نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید