ضرورت ورود سرمایه گذاران به حوزه سلول بنیادی

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر امیرعلی حمیدیه اظهار داشت: از سرمایه گذاران دعوت می کنیم سرمایه های خود را به سمت علوم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی سوق دهند، چراکه با همراهی و حمایت های آنان می توانیم مسیر رشد این علوم را هموار کنیم و برای کشور درآمدزایی داشته باشیم.

ضرورت ورود سرمایه گذاران به حوزه سلول بنیادی

ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، امسال برای سومین بار جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختیرا برگزار می نماید. به همین منظور، امیرعلی حمیدیه دبیر این ستاد در خصوص ویژگی ها و اهمیت این رویداد علمی و فناوری پاسخگوی سؤالات ما بوده است.

وی اضافه کرد: مطابق سند ملی علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، وظیفه این ستاد، ترویج گسترده دانش سلول های بنیادی در سطح کشور است و این امر در طی سه دوره جشنواره با حمایت شایان و پشتیبانی مستحکم این معاونت، محقق گردیده است.

سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، 3 تا10 آذرماه 1397، توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 9

به "ضرورت ورود سرمایه گذاران به حوزه سلول بنیادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ورود سرمایه گذاران به حوزه سلول بنیادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید