شکست در مقابل شهرداری گنبدکاووس، سوغات خاتم اردکان از والیبال این شهر

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/گلستان تیم شهرداری گنبدکاووس، عصر پنج شنبه دهم بهمن در بازی مقابل خاتم اردکان در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، به پیروزی در خانه دست یافت.

شکست در مقابل شهرداری گنبدکاووس، سوغات خاتم اردکان از والیبال این شهر

در این ملاقات که با حضور پرشور طرفداران گنبدی و در سالن المپیک این شهر برگزار گردید، دو تیم در اولین ست بازی، به رغابتی تنگاتنگ پرداختند که در امتیازات آخر تیم شهرداری گنبد توانست از حریف خود پیشی بگیرد و با امتیاز 25 به 23 امتیاز این ست را از آن خود کند.

در ست دوم اگر چه تیم خاتم اردکان آغاز خوبی را به نمایش گذاشت و تا نیمه های بازی سوار بر مسابقه بود، اما شهرداری گنبد به عنوان میزبان توانست اختلاف خود از میهمانش جبران کند و در سرانجام این ست، شهرداری توانست با اختلاف 6 امتیاز، ست دوم را 25 به 19 به نفع خود به سرانجام برساند.

برنده ست سوم این بازی را می توان طرفداران تیم گنبد دانست چرا که با تشویق بی امان خود باعث بروز اشتباهات فراوان در تیم مهمان شدند و با القای انرژی مضاعف به میزبان، موجب رقم خوردن ست سوم با امتیاز 25 به 15 به نفع شهرداری گنبدکاووس شدند.

عظیم جزیده، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از سرانجام بازی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تیم من امروز در زدن سرویس ها و دریافت های اول و اسپک زدن خیلی خوب بود اما در دفاع خوب نبودیم و امیدواریم در بازی های بعد با تمرین روی این فاکتور عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی اضافه نمود: درست است که در مقابل سایپا شکست خوردیم اما این به خاطر سبک بازی خیلی خوب سایپا بود. امروز تیم خاتم نیز بسیار خوب بازی کرد و از لحاظ نفرات، تیمی با مهره های بسیار ارزشمند است و از این بابت به این تیم تبریک می گویم اما نقطه قدرت ما در این سالن طرفداران پر شور ماست که می تواند یاری قابل توجهی برای شکست دادن قوی ترین تیم ها کند.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم خاتم اردکان نیز پس از سرانجام بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا این برد را به تیم شهرداری گنبد و طرفداران فهیم این شهر تبریک می گویم. در ست اول نسبت به تیم گنبد خیلی بهتر بازی کردیم و باید این ست را می بردیم اما به علت از دست دادن امتیازات در دریافت توپ، این ست را واگذار کردیم.

وی اعلام کرد: با پیروزی در این ست اگر حتی برنده نمی شدیم اما احتمالا بازی به ست پنجم کشیده می شد و بازی هیجان انگیزتری را شاهد بودیم.

سرمربی خاتم اردکان گفت: در ست دوم و سوم نیز تیم شهرداری گنبد بازی بسیار خوبی را ارائه کرد و در مجموع این پیروزی را به این تیم و طرفداران این شهر تبریک می گویم.

مسعود ذوقی و احسان زحمتی قضاوت این ملاقات را به عنوان داوران اول و دوم به عهده داشتند و حسین پورکاشیان و اصغر کاظمی نیز ناظران فدراسیون بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 890

به "شکست در مقابل شهرداری گنبدکاووس، سوغات خاتم اردکان از والیبال این شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست در مقابل شهرداری گنبدکاووس، سوغات خاتم اردکان از والیبال این شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید