آغاز آموزش روسای دپارتمان داوری فوتبال در کوالالامپور

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارگاه سه روزه روسای دپارتمان های داوری عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز سه شنبه سوم مردادماه در مالزی شروع شد. برهمین اساس حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال ایران در این سمینار حضور دارد.

آغاز آموزش روسای دپارتمان داوری فوتبال در کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

این کارگاه در خصوص موضوعات مختلف مانند قوانین اصلاحات بازی، سیستم اضافه شده یاری داور که برای اولین بار قرار است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانی آسیا استفاده گردد، در حال برگزاری است.

این سمینار توسط دپارتمان داوران AFC سازماندهی شده و هدف آن تقویت روابط خود با فدراسیون های عضو و همچنین فراهم کردن زمینه برای تبادل اطلاعات در زمینه های افزایش قضاوت در قاره بزرگ آسیا است. برنامه این کارگاه ایجاد یک

شبکه ارتباطی کارآمد با دپارتمان های داوران کشورهای عضو محسوب می گردد تا از یک جهت مشترک در توسعه سازمان داوری، برنامه های آموزشی و امور اداری حمایت کند.

همچنین در این کارگاه همچنین دیدگاه و ماموریت دپارتمان داوران AFC را برای گسترش حمایت از توسعه به فدراسیون های عضو AFC و در نهایت افزایش شمار داوران آسیایی در سطح جهانی مورد تاکید اعضا نهاده شد.

قرار است در این کارگاه به معرفی آموزشگاه داوران AFC نیز پرداخته گردد که اواخر سال جاری افتتاح گردد. برنامه درسی آموزشگاه شامل یک برنامه چهار ساله است که شامل توسعه استعداد و آماده سازی داوران بالقوه برای داوران الیت است که فدراسیون های عضو تشویق می شوند کاندیداهای خود را به عنوان بخشی از موسسه آموزشی داوری پیشگام معرفی نمایند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 349

به "آغاز آموزش روسای دپارتمان داوری فوتبال در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز آموزش روسای دپارتمان داوری فوتبال در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید