شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران شامل چه محصولاتی است؟

به گزارش آسمان تو، شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران امروز رسماً اعلام شد. این کمپانی سه محصول را جهت عرضه به خبرنگاران در نظر گرفته است. موتورسیکلت های وترانو، سه چرخه برقی 500 واتی و ایرکودو 10B در این شرایط فروش دیده می شوند.

شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران شامل چه محصولاتی است؟

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ آلونک بیشتر بدانید.

خبرنگاران - خبرنگارانی که مایل به انتخاب محصولات ایران دوچرخ در این شرایط فروش هستند، می توانند ظرف دو روز آینده اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران

موتورسیکلت وترانو VETERANO

موتورسیکلت وترانو دارای یک پیشرانه چهار زمانه تک سیلندر است. این پیشرانه مجهز به فن خنک نماینده است و 9 اسب بخار قدرت دارد. این قدرت در دور موتور 7500 در اختیار راکب واقع شده است و می تواند تا 85 کیلومتر در ساعت سرعت گیری کند.

حجم مخزن سوخت این موتور 5 لیتر است و از بنزین با اکتان بیش از 90 استفاده می کند. ایران دوچرخ مصرف سوخت وترانو انژکتوری را 2/5 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام کرده است.

در شرایط فروش ایران دوچرخ قیمت وترانو 399/000/000 ریال در نظر گرفته شده است.

سه چرخه برقی 500 واتی

سه چرخه برقی ایران دوچرخ 500 وات قدرت دارد. گشتاور خروجی موتور برقی این سه چرخه، 60 نیوتن متر است و می توان با آن تا 25 کیلومتر در ساعت سرعت گرفت.

برای شارژ کامل باتری این سه چرخه 4 ساعت زمان لازم است. پس از پر شدن ظرفت باتری این سه چرخه می توان تا شعاع 40 کیلومتر به رانندگی با آن ادامه داد.

حداکثر شیب قابل پیمایش با این سه چرخه 10 درجه است. ایران دوچرخ در شرایط فروش اعلامی خود قیمت 249/000/000 ریالی را برای این محصول خود در نظر گرفته است.

ایرکودو 10B

آخرین محصول ایران دوچرخ در شرایط فروش اعلامی خود موتورسیکلت ایرکودو 10B است. این موتورسیکلت مجهز به انجین 150 سی سی چهار زمانه است. این انجین تک سیلندر هوا خنک است.

ایرکودو 10B یازده اسب بخار قدرت دارد که این قدرت در دور موتور 8500 در دسترس واقع شده است. گشتاور خروجی آن 9/5 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه است و می توان سرعتی فراتر از 100 کیلومتر در ساعت را با آن تجربه کرد.

14 لیتر بنزین در مخزن سوخت آن جای می گیرد و به ازای هر صد کیلومتر 2/3 لیتر مصرف خواهد کرد. ایران دوچرخ بنزین با اکتان بیش از 90 را برای این محصول خود پیشنهاد می کند.

نیروی تولید شده از طریق انجین با زنجیر به چرخ عقب منتقل می شود و گیربکس در نظر گرفته شده برای آن، 5 سرعته است.

منبع: بیت ران
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1886

به "شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران شامل چه محصولاتی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران شامل چه محصولاتی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید