شادی سیاسی و اقدام بی ادبانه بعضی تماشاگران، خشونت عجیب حریف

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز پنجشنبه در مرحله گروهی مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قظر و جام ملت های 2023 آسیا به مصاف عراق در کشور اردن رفت که این ملاقات در نیمه نخست حاشیه های فراوانی را به همراه داشت:

شادی سیاسی و اقدام بی ادبانه بعضی تماشاگران، خشونت عجیب حریف

* بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش صمیمانه ای داشتند و عکس های یادگاری فراوانی گرفتند. بشار رسن هافبک تیم ملی عراق قبل از شروع بازی با تمام بازیکنان تیم ملی احوال پرسی کرد.

* هنگام پخش سرود تیم ملی فوتبال ایران تماشاگران تیم ملی عراق در اقدامی بی ادبانه با سوت های خود جنگ روانی این ملاقات را برای شاگردان مارک ویلموتس شروع کردند.

* مهند علی در دقیقه 11 توانست دروازه ایران را باز کند تا به همراه هم تیمی هایش شادی سیاسی را با توجه به تحرکات اجتماعی کشورشان عراق داشته باشند. تعدادی از بازیکنان عراق ماسک به چهره زدند و مابقی نیز ژست این کار را گرفتند تا اینگونه به خوشحالی بپردازند.

* بشار رسن در اواسط نیمه اول با رامین رضاییان درگیری لفظی پیدا کرد که این موضوع با وساطت کاپیتان های دو تیم به سرانجام رسید.

* علی عدنان که با خشونت فراوان بازی می کرد در نیمه اول از داور بازی کارت زرد دریافت کرد اما تلویزیون اردن، او را دو کارته نشان داد تا مقابل اسمش کارت قرمز را نشان دهد. البته مسئولان پخش زنده این بازی اشتباه خود را اصلاح کردند.

* خشونت بالای بازیکنان عراقی سبب شد تا سرکو کاتانچ سرمربی این تیم بارها به بازیکنان خود تذکر دهد تا آرامش داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 706

به "شادی سیاسی و اقدام بی ادبانه بعضی تماشاگران، خشونت عجیب حریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی سیاسی و اقدام بی ادبانه بعضی تماشاگران، خشونت عجیب حریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید