سیف الله پور: انتظار داریم تیم امید هم با باشگاه ها تعامل کند، یک باشگاه با 2 بازیکن ما قرارداد داخلی بسته بود!

به گزارش آسمان تو، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: وقتی باشگاه ها با تیم امید همکاری می نمایند، انتظار داریم مدیران این تیم هم با باشگاه ها تعامل داشته باشند.

سیف الله پور: انتظار داریم تیم امید هم با باشگاه ها تعامل کند، یک باشگاه با 2 بازیکن ما قرارداد داخلی بسته بود!

ایزد سیف الله پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط باشگاه نساجی گفت: خدا را شکر همه چیز در باشگاه سر و سامان پیدا نموده و مالکیت هم مشخص شده است. امیری هم به عنوان نماینده تام الاختیار مالک باشگاه کنار ما حضور دارد و تمرینات تیم هم هر روز به طور منظم برگزار می گردد.

وی در خصوص فسخ قرارداد چهار بازیکن این تیم (حسن جعفری، میلاد سرلک، رضا علیاری و علی اصغر عاشوری) و دستور سازمان لیگ برای بازگشت این بازیکنان به تمرین گفت: فدراسیون و سازمان لیگ لطف کردند و دستور دادند این بازیکنان به تمرین بازگردند. قطعاً این بازیکنان در صورت غیبت در تمرینات با جریمه های سنگین روبرو خواهند داشت، چون ما پرداخت های خودمان را در تاریخ مشخص انجام دادیم و الان هم به بازیکنان و مدیر برنامه های آنها اعلام نموده ایم که چک ها در تاریخ مشخص شده آماده است.

قائم مقام باشگاه نساجی در خصوص اینکه این تیم به خاطر کمبود بازیکن در ملاقات با پرسپولیس با مشکل موجه است، گفت: قطعاً تیم ما از نبود این بازیکنان ضربه می خورد. از طرفی نیما میرزازاد و زامهران هم آسیب دیده هستند و دو بازیکن مان هم در اردوی تیم ملی به سر می برند. به طور حتم نبود هشت بازیکن تأثیر عمده ای در تیم مان می گذارد. شما نگاه کنید یک بازیکن مثل مسی را از بارسلونا اگر بگیرید تمام تیم شان به هم می ریزد، حالا هشت بازیکن اصلی در تیم ما غایب هستند. البته این را هم باید بگویم که جوانان خوبی داریم که حتماً جواب اعتماد مهاجری را خواهند داد.

سیف الله پور درباره تهدید این باشگاه برای عدم رویارویی با پرسپولیس نیز اعلام کرد: سازمان لیگ و کمیته مشخص شرایط حکمش را در خصوص بازیکنان ما صادر کرد. ما زمانی گفتیم بازی نمی کنیم که این حکم صادر نشده بود. حالا اینکه بازیکنان ما در تمرین شرکت نمی نمایند گناه سازمان لیگ نیست. دست کمیته مشخص شرایط و سازمان لیگ درد نکند، آنها خیلی زود حکم را دادند. قطعاً در بازی با پرسپولیس بازی می کنیم و مطمئن هم باشید جوانانی داریم که روز آدینه بهترین بازی خودشان را انجام خواهند داد.

باشگاه نساجی از فدراسیون فوتبال خواسته است تا دو بازیکن ملی پوش (علی شجاعی و رضا دهقانی) را برای ملاقات با پرسپولیس به این تیم بازگرداند.، سیف الله پور در واکنش به طرح این موضوع گفت: زمانی که یک باشگاه با تیم امید تعامل می نماید انتظار داریم که تیم امید و مدیران آن هم هوای باشگاه خصوصی را داشته باشند. من خودم با استیلی دو بار صحبت کردم. در بازی قبل گفت بازیکنان را در اختیارتان می گذاریم، اما میرغفاری زنگ زد و گفت شجاعی مصدوم است. من هم گفتم اگر مصدوم است، چرا در تیم ملی حضور دارد؟! الان هم ما درخواست دادیم تا چهارشنبه این بازیکنان به تیم ما بازگردند و با هزینه خودمان آنها را آدینه به اردوی قطر بر می گردانیم. ما شرایط تیم ملی را درک می کنیم، اما آیا سه امتیاز برای تیم میانه جدولی مثل ما بی ارزش است؟ حداقل انتظار داشتیم فدراسیون جواب ما را می داد. این حق ماست. شرایط ما با سپاهان، استقلال و پرسپولیس که دو تیم کامل دارند فرق می نماید، انتظار ما این است این بازیکنان را برای بازی با پرسپولیس به ما برگردانند.

وی در انتها یادآور شد: طبق قانون فیفا اگر باشگاهی بازیکنی را در زمان عقد قرارداد تحریک کند، آن باشگاه محروم و مدیران برنامه آنها هم دچار محرومیت می شوند. متأسفانه زمانی که ما با گل گهر بازی داشتیم، یک باشگاه لیگ رجحان با بازیکنان ما ارتباط گرفته بود و حتی با میلاد سرلک و حسن جعفری قرارداد داخلی بسته بود و به اعتراضات ما هم توجه نداشت. این باشگاه زمانی که قصد داشت قرارداد این بازیکنان را ثبت کند، کمیته مشخص شرایط اجازه نداده بود. قطعاً ما از این باشگاه شکایت خواهیم کرد تا چنین برخوردی با هیچ باشگاهی نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 803

به "سیف الله پور: انتظار داریم تیم امید هم با باشگاه ها تعامل کند، یک باشگاه با 2 بازیکن ما قرارداد داخلی بسته بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: انتظار داریم تیم امید هم با باشگاه ها تعامل کند، یک باشگاه با 2 بازیکن ما قرارداد داخلی بسته بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید