سیزده بدر را در خانه بمانیم ، تعطیلی همه پارک ها و بوستان های رشت

به گزارش آسمان تو، معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: پارک ها و بوستان های شهر رشت روز سیزده بدر هم تعطیل خواهند بود و شهروندان در خانه بمانند.

سیزده بدر را در خانه بمانیم ، تعطیلی همه پارک ها و بوستان های رشت

جهت دریافت خدمات بازسازی اداری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی مقصودی در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری رشت استان گیلان در راستای تحقق اهداف ترسیم شده برای شعار سیزده بدر را در خانه ها می مانیم و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن فرهنگ سازی برای در خانه ماندن شهروندان از خدمات دهی در پارک ها و بوستان های شهر معذور است.

وی اضافه نمود: از چندین روز پیش ورودی پارک های مناطق مختلف شهر از طریق داربست و نوار کشی مسدود شده تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته گردد.

مقصودی ادامه داد: هرچند طیفی وسیع از شهروندان با مدیریت شهری همراهی نموده اند اما در بعضی موارد شاهد حضور افرادی در این فضاها هستیم که انتظار داریم در روز سیزده به در نیز شهروندان رشت همراهی نموده و در خانه ها بمانند تا با همکاری و یاری هم این ویروس و بیماری منحوس را شکست دهیم.

وی اعلام کرد: پارک ها و بوستان های شهر رشت روز سیزده به در هم تعطیل خواهند بود تا زمینه های ایجاد اجتماعات مردمی در نقاط مختلف شهر به وجود نیاید و به همین دلیل جلوی حضور مردم در این فضاها در سیزه به درگرفته می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت ضمن تشکر از شهروندانی که کمپین در-خانه-می مانیم را رعایت می نمایند، گفت: با همراهی مردم هر چه زودتر می توانیم بر این بیماری خطرناک و انتشار ویروس کرونا فائق آییم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 923

به "سیزده بدر را در خانه بمانیم ، تعطیلی همه پارک ها و بوستان های رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزده بدر را در خانه بمانیم ، تعطیلی همه پارک ها و بوستان های رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید