سیزده بدر سال جاری در خانه بمانید، به شیوع کرونا یاری نکنید

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان نسبت به عواقب نادیده دریافت طرح فاصله گذاری اجتماعی هشدار داد.

سیزده بدر سال جاری در خانه بمانید، به شیوع کرونا یاری نکنید

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به دنبال گسترش شیوع ویروس کرونا در استان کردستان، مقامات استان، با هشدار جدی نسبت به عواقب نادیده دریافت طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار نموده اند که روز سیزده به در طبق سنت دیرینه، مردم می خواهند به دامان طبیعت بروند و این امر در شیوع بیماری کرونا بسیار خطرناک است.

لذا سال جاری به دلیل حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بصورت جدی تصمیم گرفته شده است که مانع خروج افرادی شوند که سلامت و زندگی دیگران را نادیده می گیرند.

مسئولان علوم پزشکی استان کردستان، به مردم استان توصیه نموده اند که تمام نکات مسائل بهداشت فردی که این روزها به طور مکرر تکرار شده باید بچه ها نیز رعایت نمایند به خصوص در این شرایط که مدرسه و مهدکودک ها تعطیل است از حضور بچه ها در کوچه ها و خیابان ها جلوگیری گردد.

همچنین والدین باید شستشوی دست و مسائل ایمنی و بهداشتی بچه ها را مدنظر بگیرند و از بوسیدن بچه ها توسط افرادی که مبتلابه سرماخوردگی هستند جلوگیری نمایند.

علوم پزشکی هشدار داده است که برابر شواهد، در روزهای آینده به دوره پیک و اوج ابتلا در استان کردستان نزدیک می شویم. هر برنامه ای برای سیزده بدر یا مراسم مشابه و تجمع و دورهمی و رفت و آمد غیرضروری را تا اعلام شرایط عادی لغو کنید و برابر دستورات طرح فاصله گذاری اجتماعی عمل کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 928

به "سیزده بدر سال جاری در خانه بمانید، به شیوع کرونا یاری نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزده بدر سال جاری در خانه بمانید، به شیوع کرونا یاری نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید