سناریوهای احتمالی خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، روزنامه ساندی تایمز به نقل از اسناد محرمانه دولت انگلیس افشا کرد که این کشور تا حد زیادی برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده نیست و اینکه خستگی فزاینده ناشی از خروج از اتحادیه اروپا هرگونه برنامه ریزی احتمالی را مختل می نماید.

سناریوهای احتمالی خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

روزنامه ساندی تایمز همچنین گزارش داد که انگلیس در صورت خروج از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به یک توافق انتقالی با کمبود سوخت، دارو و موادغذایی روبرو خواهد شد.

این اسناد همچنین افشا می نماید که دولت انگلیس بازگشت تدابیر شدید امنیتی در مرز ایرلند را پیش بینی می نماید؛ امری که ممکن است به تشدید اعتراضهای محلی و بسته شدن جاده ها منجر شده و در نهایت توزیع سوخت را تحت تأثیر قرار دهد.

طبق این اسناد، دسترسی به مواد غذایی تازه کاهش و قیمتها افزایش خواهد یافت که این امر به نوبه خود به گروههای آسیب پذیر جامعه لطمه می زند.

همچنین خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا ممکن است به راه اندازی اعتراضها در سرتاسر انگلیس بیانجامد که مقابله با این اعتراضها به میزان قابل توجهی نیرو و نیروهای انتظامی نیازمند است.

همچنین ترافیک حمل و نقل هوایی انگلیس- اتحادیه اروپا تحت تأثیر این روند قرار خواهد گرفت و مسافران در فرودگاههای اتحادیه اروپا با تأخیر در پروازهای خود روبرو شده و بازرسی های مرزی نیز قابل پیش بینی خواهد بود.

لازم به ذکر است که بوریس جانسون نخست وزیر جدید انگلیس تأکید نموده که برای آغاز دوباره گفتگوها با اتحادیه اروپا بر سر یک توافق خروج کوشش خواهد نمود؛ اما چنانچه این امر حاصل نشود، انگلیس در مهلت معین شده 31 اکتبر- حتی بدون کسب توافق- از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 351

به "سناریوهای احتمالی خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناریوهای احتمالی خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید