سلیقه ای مرا برداشتند و با رفیق بازی فردی غیر استقلالی آوردند

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، سعید مراغه چیان کاپیتان سابق تیم استقلال و مدیر پیشین آموزشگاه این باشگاه که بعد از روی کار آمدن احمد مددی به عنوان مدیرعامل از سمت خود برکنار شد تا ناصر فریاد شیران جای او را بگیرد، اخیراً در واکنش به بعضی ادعاهای مدیر جدید آموزشگاه آبی پوشان بیانیه ای صادر کرد.

سلیقه ای مرا برداشتند و با رفیق بازی فردی غیر استقلالی آوردند

در بیانیه این پیشکسوت باشگاه استقلال که در اختیار خبرنگاران نهاده شده آمده است:

باعث تأسف و تحیر است که امروزه شاهد آنیم رفتارهای ضد اخلاقی جانشین خصلت های پهلوانی و جوانمردی شده است. تا جایی که بعضی صرفاً بر پایه روابط به موقعیتی می رسند که می توان آن را غصبی دانست و در ازای همان صندلی و مسئولیت کوچک، بی دوام و دنیوی، چه تقلاهای پوچ و ناصوابی که برای شیرین شدن کام تلخ مسئولین بالادستی خود نمی کنند و..... قس علی هذا!

هدف از اشارات مقدماتی فوق الذکر، گزارشی است که باید در مورد بعضی اظهارات آقای ناصر فریادشیران مدیریت فعلی آموزشگاه باشگاه استقلال که در اقدامی عجیب و غیر منصفانه به جای بنده در این سِمَت نهاده شد به محضرتان تقدیم نمایم.

ایشان با اعتماد به نفس بالا در مقابل اصحاب رسانه ژست قهرمان گرفته و در ادعایی غیر واقعی مدعی می گردد برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال پیروز شده ایم در تمامی رده های سنی به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده و رقیب سنتی خود را شکست داده و پرچم پر افتخار استقلال را بالا ببریم و خوابگاه و اتاق مدیریت و دیگر بخش های آموزشگاه را به طور آبرومندانه ای بازسازی کرده و به نوعی تمام این افتخارات را دریک حرکت غیرمنصفانه به نفع خود مصادره نماید.

اولاً؛ جنابعالی هرگز از جنس، خانواده و مکتب استقلال نیستید و صرفاً به واسطه دوستی و رفاقت به این صندلی رسیده اید، نه شایسته سالاری و معیارهای فنی و تخصصی. چرا که با نگاهی گذرا به کارنامه ورزشی شما نشانه هایی از این همه ادعاهای پر طمطراقی که بیان می کنید، دیده نمی گردد. اگر شما متخصص و مدیر پیروزی بودید، بفرمایید در سوابق حضورتان در باشگاه های نفت و غیره… کدام کارنامه پیروزی را از خود به جای گذاشته اید.

دوماً؛ بنده از زمانی که بعنوان مدیر آموزشگاه منصوب شدم با حداقل امکانات اقتصادی، پشتیبانی، سخت افزاری و در یک کلام و با دست خالی نسبت به پاکسازی آسیب های موجود، خصوصاً دور کردن دست دلال های آموزشگاه اقدام کرده و با به کارگیری سرمربیان، مربیان و کادر فنی و سرپرستی و.... سپس برگزاری تمرینات تست گیری از تعداد بسیار زیادی از بازیکنان که با حضور مستمر اینجانب و مشاوران متخصص صورت می پذیرفت، اقدام کرده و در بازه زمانی مناسب نسبت به جذب بازیکنان فنی و مستعد و ثبت قراردادهای ایشان در هیئت فوتبال تهران اقدام نمودم.

سوما؛ در اقدامی به موقع و با هماهنگی مسئولین بالادستی باشگاه، با یاری آقای نامداری بعنوان شخص خَیر، بازسازی سایت مدیریتی، خوابگاه و دیگر قسمت های استادیوم امام رضا (ع) را انجام دادم که متأسفانه در میانه راه در اقدامی غیرحرفه ای و کاملاً سلیقه ای از ادامه فعالیت محروم و کنار گذاشته شدم.

شما نان رفاقت و رفیق بازی با مدیرعامل باشگاه را خوردید و و سوار بر اسب چابک، زین شده، پرانرژی، تیمار شده، پرقدرت و پر شتاب آموزشگاه استقلال که اتفاقاً در راستا رسیدن به خط خاتمه مسابقات بود، شده و سپس در باد پیروزیت های از پیش طراحی شده و تعیین خوابیده و ژست مدیری کاربلد و پیروز گرفتید و همه این پیروزیت ها را به نام خود مصادره نمودید.

در خاتمه نیز این هشدار را به وزارت ورزش، اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه استقلال، هواداران عزیز تیم استقلال خصوصاً سیستم های نظارتی وزارت ورزش و باشگاه استقلال می دهم که کلکسیون افتخارات باشگاه استقلال از نظر حفاظتی درمکان مناسبی نگهداری نمی گردد چرا که اصولاً سیستم حفاظت فیزیکی استادیوم امام رضا (ع) استاندارد و اصولی نیست و بیم آن می رود که به راحتی مورد دستبرد قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1815

به "سلیقه ای مرا برداشتند و با رفیق بازی فردی غیر استقلالی آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیقه ای مرا برداشتند و با رفیق بازی فردی غیر استقلالی آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید