سفر به کانادا: سفیر کانادا در آمریکا از نگرانی کشورش از سیاست های مالی بایدن صحبت کرد

به گزارش آسمان تو، سفیر کانادا در آمریکا گفت، با وجود آنکه دو کشور دیدگاه مشترکی در زمینه بسیاری مسائل دارند، سیاست مالی جو بایدن کمی بیشتر از تمایل کانادا پروتکشنیست (مبتنی بر حمایت از داخل) است.

سفر به کانادا: سفیر کانادا در آمریکا از نگرانی کشورش از سیاست های مالی بایدن صحبت کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، با وجود آنکه اتاوا سریعا رو به پذیرش جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به منظور برگرداندن ورق به روی دوران دونالد ترامپ آورده، سیاست دولت بعدی آمریکا تحت عنوان از آمریکا بخرید باعث نگرانی کانادا شده است.

کرستن هیلمن، سفیر کانادا در آمریکا در مصاحبه ای گفت: من فکر می کنم تمایل او پیرامون بعضی جوانب سیاست مالی اش که کمی پروتکشنیست تر از خواسته ما هستند، آشکار بوده است.

برنامه مالی بایدن وعده یک سرمایه گذاری 400 میلیارد دلاری در کالاهای ساخت آمریکا را داده و عنوان نموده وقتی ما پول مالیات دهندگان را خرج می کنیم، باید تولیدات آمریکایی بخریم.

این می تواند باعث آسیب دیدن کانادا گردد زیرا اقتصاد آن تا حد زیادی وابسته به آمریکا است که 75 درصد کل کالاهای صادر شده کانادا را دریافت می نماید.

هیلمن اظهار کرد، به غیر از آن دو کشور دارای دستور کار مشترکی در مورد بسیاری سیاستهای دیگر هستند.

وی اضافه نمود: ما هر دو در درجه اول و بیشتر از هر چیز متمرکز بر مبارزه با ویروس کووید، تضمین امنیت و سلامت شهروندانمان و احترام به علم هستیم. همراستایی زیادی در زمینه سیاست آب و هوایی وجود دارد بنابراین منظور من این است که فهرست هماهنگی سیاستهای ما طولانی است.

هیلمن در عین حال اظهار کرد، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا و جو بایدن روابطی خوب و بسیار گرم دارند و بنابراین این قطعا یک دارایی خواهد بود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1557

به "سفر به کانادا: سفیر کانادا در آمریکا از نگرانی کشورش از سیاست های مالی بایدن صحبت کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به کانادا: سفیر کانادا در آمریکا از نگرانی کشورش از سیاست های مالی بایدن صحبت کرد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کانادا: سفیر کانادا در آمریکا از نگرانی کشورش از سیاست های مالی بایدن صحبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید