سرپرست جدید اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش آسمان تو، طی حکمی از سوی سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، حسن زائری لطف به سمت سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد.

سرپرست جدید اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از مفدا، در پی استعفای مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طی حکمی، حسن زائری لطف را به سمت سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در حکم انتصاب سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت این چنین آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای حسن زائری لطف

با سلام.

با عنایت به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات ارزشمندتان و به منظور تسهیل امور در حوزه خطیر فرهنگی، ضمن حفظ سمت، سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی به جنابعالی واگذار می شود.

امید است با توکل به ایزدمنان و درظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با استفاده از توانمندی ها و تجارب مفید کارشناسان آن حوزه و تعامل سازنده با سایر واحد های معاونت و نیز نهاد های فرهنگی در ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی و ارتقای شاخص های فرهنگی پیروز و موید باشید.

تقدیر از کوشش های مدیر کل فرهنگی سابق وزارت بهداشت

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از کوشش ها و زحمات امیر لله گانی؛ مدیر کل فرهنگی سابق وزارت بهداشت تقدیر کرد.

متن این نامه به توضیح زیر است.

برادر ارجمند جناب آقای امیر للـه گانی

با اهدای سلام و تحیات.

یکی از توفیقات بزرگ که خداوند منان نصیب بندگان خاص خود می نماید، گام نهادن در راستا خدمت به خلق آن معبود بی همتا و منشاء خیر و برکت عالم است.

اینجانب با توجه به اتمام ماموریت شما؛ با درخواست استعفای جنابعالی موافقت کرده و بدینوسیله از کوشش خالصانه و صادقانه شما در حسن انجام وظایف محوله، امانت داری، ارتباط و تعامل محبت آمیز با دانشجویان و کوشش در جهت ارتقاء سطح فرهنگ دانشگاهی، تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در تمامی شئونات زندگی پیروز و موید باشید. سلامت و توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند سبحان خواستارم.

سیما سادات لاری

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 830

به "سرپرست جدید اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید