ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش آسمان تو، دبیر جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به پیشرفت بیماری کرونا، با راه اندازی ستاد دانشجویی مبارزه با این بیماری می خواهیم به انجام فعالیت های متفاوت بپردازیم.

ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

حسین دنیا تیغ، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پرشکی زابل در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به سرعت پیشرفت بیماری کرونا در سراسر کشور بر خود وظیفه دیدیم که در این شرایط حساس دانشگاه های علوم پزشکی را تنها نگذاشته و دوشادوش خادمین سلامت مردم قرار بگیریم.

دنیا تیغ حاطرنشان کرد: بدیهی است که کمیته دانشجویی مبارزه با کرونا با هدف استفاده از ظرفیت عظیم دانشجویان علوم پزشکی در سطح استان شکل گرفته است با به کارگیری از توانایی ها و تخصص های دانشجویان در جهت مقابله با کرونا به مردم استان سیستان و بلوچستان خدمت خواهد نمود.

دبیر ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان گفت: بنده بعنوان عضو کوچکی از مجموعه عظیم ستاد دانشجویی مبارزه با کرونای استان سیستان و بلوچستان آمادگی یاری در عرصه های فراوری محتوا و آموزش بهداشت جهت پیشگیری و انجام امور میدانی در سطح شهر های استان و همکاری با علوم پزشکی های استان را اعلام می کنم.

وی بیان کرد: در نظر داریم خط فراوری ماسک و پمفلت مختص نانوایی ها و پمپ های بنزین را راه اندازی نموده و فیلم های آموزشی برای پیشگری و مقابله با کرونا بسازیم.

دنیا تیغ در سرانجام اضافه کرد: آموزش حضوری بهداشت به منظور پیشگیری و فعالیت های بالینی در کنار کادر بیمارستان از جمله اهداف ما در این ستاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1016

به "ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید