سامانه 09629 آماده دریافت گزارش های مسافران نوروزی است

به گزارش آسمان تو، معاون گردشگری گفت: رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی از طریق سامانه 09629 از موضوعات مهمی است که در ستاد هماهنگی خدمات سفر پیگیری می شود.

سامانه 09629 آماده دریافت گزارش های مسافران نوروزی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، ولی تیموری معاون گردشگری امروز 29 اسفند 97 با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: سامانه 09629 بخش مهمی در ستاد است و مسافران نوروزی می توانند از طریق این سامانه موضوعات و شکایات خود را پیگیری کنند.

او شرح داد: سامانه 09629 مورد نظارت قرار می گیرد، از دستگاه های عضو ستاد می خواهیم بررسی و پاسخگویی به شکایات را به بعد موکول نکنند و دراسرع وقت موضوعاتی که از سوی مردم مطرح می شود پیگیری کنند.

تیموری اضافه نمود: با توجه به شرایط جوی کشور و بارش باران و برف در برخی استانها، اطلاعات هواشناسی بیش از پیش مورد نیاز مسافران نوروزی است، باید تلاش کنیم تا با ارائه اطلاعات درست و به موقع، از وقوع حوادث و مشکل در سفرهای نوروزی مردم جلوگیری کنیم.

معاون گردشگری شرح داد: 22 دستگاه عضو ستاد در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند تا مردم سفرهای نوروزی شاد، ایمن و پرنشاطی داشته باشند.

او یادآور شد: در ورودی و خروجی برخی استانها شاهد انباشت مسافران نوروزی هستیم که امیدواریم با تمهیدات راهداری، مردم در صف های طولانی عوارضی معطل نشوند.

تیموری گفت: متاسفانه در دو روز اول، 75 نفر تلفات در جاده ها داشتیم و امیدواریم این آمار در ادامه تعطیلات کاهش داشته باشد.

معاون گردشگری اضافه نمود: برای جلوگیری از افزایش تلفات، بخش از فعالیت ها بر عهده اعضای ستاد است و بخش دیگر به موضوعات فرهنگی و فرهنگ سازی قابل پیشگیری است.

معاون گردشگری اضافه نمود: شتاب در سفر قابل توجیه نیست و فرهنگ سازی در این حوزه که جهت هم بخشی از سفر است باید جدی گرفته است، ایجاد استراحتگاه ها و توقفگاه هایی در 30 کیلومتری شهرها با برگزاری برنامه های جذاب می تواند در کاهش تلفات جاده ای تاثیر داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 236

به "سامانه 09629 آماده دریافت گزارش های مسافران نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه 09629 آماده دریافت گزارش های مسافران نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید