دو انتصاب تازه در وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش آسمان تو، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی احکام جداگانه ای مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و رییس مرکز حراست این وزارتخانه را معرفی و منصوب کرد.

دو انتصاب تازه در وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرنگاران، مراسم تکریم مدیران قبلی و معارفه مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و رییس حراست وزارت صمت امروز یکشنبه با حضور وزیر صمت، معاونان وزارتخانه و مدیران ستادی و رییس سازمان حراست کل کشور در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید.

فاطمی امین طی احکام جداگانه ای شهاب جنابی را به اسم مشاور وزیر و مدیرکل تازه حوزه وزارتی وزارت صمت منصوب کرد و از خدمات محمود هراتیان در مدت تصدی مدیریت دفتر وزارتی تقدیر و تشکر کرد.

وزیر صمت بعلاوه با قدردانی از زحمات میثم آزمایی، طی حکمی حسین صداقت مهر را به اسم رییس تازه حراست وزارت صمت منصوب و معرفی کرد.

فاطمی امین در این مراسم با اشاره به صندلی وزارت صمت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، بر کوشش هر چه بیشتر برای عبور از چالشها و بهبود شرایط تأکید کرد.

وی با یادآوری اینکه فرصت ها بسیار محدود است، بیان نمود: باید در کوتاه ترین زمان ممکن بر کارها مسلط شویم، دیگر زمانی برای آزمون و خطا نداریم و باید از فرصت خدمت به وجود آمده با تمام توان در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

هراتیان (مدیر کل سابق حوزه وزارتی) هم در سخنان کوتاهی در این مراسم تکریم و معارفه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فاطمی امین در این مدت و آرزوی توفیق برای مدیر کل تازه حوزه وزارتی، گفت: شرایط سختی در پیش داریم و کار در این شرایط بسیار سنگین است، اما با ظرفیت و کوششی که در شخص آقای فاطمی امین و همکاران ایشان سراغ دارم موفقیت و گذار از این شرایط دور از فکر نیست.

جنابی (مشاور وزیر و مدیر کل تازه حوزه وزارتی) هم ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر صمت، فاطمی امین را مدیری عملگرا و برنامه محور خواند و توضیح داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرایط کنونی کشور، وظایف و ماموریتهای بسیار مهمی را بر عهده دارد و به لطف خدا و با همکاری و همدلی جمعی، به برداشتن گامهای اساسی و مهم در آینده در چارچوب برنامه معین شده، بسیار خوشبین هستیم و با تمام توان، برای خدمت به کشور و مردم عزیزمان و عمل به وظایف خود، کوشش خواهیم نمود.

صداقت مهر و آزمایی(رؤسای تازه و سابق حراست) هم طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از خدمات و اقدامات اجرا شده به وسیله فاطمی امین در این مدت کوتاه، بر کوشش حداکثری در هر صندلیی که باشند برای حرکت مجاهدانه در جهت رشد و تعالی کشور تأکید نمودند.

بعلاوه حسین صداقت مهر ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر صمت، گفت: امیدوارم با همکاری صمیمانه همه معاونین، مدیران و کارکنان وزارتخانه در راستای اهداف و آرمان های مهم وزارتی گام برداریم.

شایان ذکراست که جنابی دارای دکترای تخصصی مهندسی صنایع-مدیریت سیستم و بهره وری بوده که از اهم سوابق او می توان به قائم مقام مرکز مطالعات و آنالیز های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرکل برنامه ریزی، پژوهش و امور نخبگان، مدیرکل طرح و برنامه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای حسابرسی عملکرد دیوان محاسبات کشور، دبیر قرارگاه پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و دبیر کمیسیون تدوین برنامه جامع سبک زندگی اسلامی ایرانی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره نمود.

بعلاوه صداقت مهر سابقه مدیرکلی دفتر مرکزی حراست وزارت صنایع و معادن و مدیرکلی حراست جمعیت هلال احمر کشور را در رزومه کاری خود دارد.

لازم به ذکر است که در این جلسه هر یک از معاونان و مدیران ستادی به فراخور به بیان مهمترین نقطه نظرات خود در مورد حوزه وزارتی و حراست پرداختند و ضمن تکریم و تقدیر از زحمات مدیران قبلی برای مدیران تازه در جهت پیش رو آرزوی موفقیت داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1950

به "دو انتصاب تازه در وزارت صنعت، معدن و تجارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو انتصاب تازه در وزارت صنعت، معدن و تجارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید