خداحافظی سازمان سنجش با حسین توکلی ، زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها معین شد

به گزارش آسمان تو، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

خداحافظی سازمان سنجش با حسین توکلی ، زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها معین شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

حسین توکلی بازنشسته شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بازنشسته شد و ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش فاطمه زرین آمیزی را برای سمت مدیرکلی روابط عمومی و سخنگوی سازمان معرفی کرد.

زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون سال 99 دانشگاه ها اعلام شد

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور جزییات و زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها 18 فروردین ماه سال 99 اعلام خواهد شد.

تسهیل در فرآیند کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه آزاد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه تسهیل در فرآیند کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را به روسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

391 نفر مجاز به انتخاب رشته در آزمون دستیاری فوق تخصصی بالینی شدند

آبتین حیدرزاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی 3 بهمن ماه 98 به صورت الکترونیکی برگزار شد. در این آزمون 567 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 487 نفر در جلسه آزمون کتبی حضور یافتند. 393 نفر در مرحله کتبی و 391 نفر در مرحله شفاهی مجاز شدند.

برگزاری 240 کلاس مجازی به صورت همزمان در دانشگاه علامه طباطبایی

شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این که دوره های مجازی دانشگاه علامه طباطبایی با استقبال دانشجویان و استادان این دانشگاه روبرو شده است، گفت: این موضوع سبب شد دانشگاه، طی دو مرحله ناگزیر پهنای باند را افزایش دهد. استقبال استادان و دانشجویان در روز دوشنبه 19 اسفند ماه 98 به اوج خود رسید و در یک ساعت به طور همزمان 240 کلاس و نزدیک به 3000 نفر لاگین شدند.

بدون کنکور دکتری در دانشگاه صنعتی شریف پذیرش شوید

دانشگاه صنعتی شریف برای نیمسال اول 1400-1399 در چندین رشته تحصیلی بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد.

مهلت تکمیل فرم تبدیل شرایط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور تمدید شد

عزت الله کردمیرزا دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای هیات علمی گفت: مهلت تکمیل فرم تبدیل شرایط اعضای هیات علمی به منظور اخذ مجوز ماندگاری اعضای هیات علمی پیام نور تا پایان تعطیلات عید تمدید شد.

180 دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد، نیروی جهادی مراکز درمانی

محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: حدود 800 نفر از اعضای هیأت علمی، اساتید، دانشجویان و کادر درمانی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه 4030 با وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری دارند که جوابگوی روزانه 20 هزار تماس تلفنی است. همچنین 180 نفر از دانشجویان سال آخر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی که می توانند در عرصه بالینی فعالیت داشته باشند نیز در استان های گیلان، قم و تهران به عنوان نیروی جهادی در مراکز خدمات درمانی دولتی فعالیت می کنند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد پزشکی سال 99 اعلام شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای از مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از 25 تا 27 فروردین ماه سال 99 خبر داد و خاطرنشان کرد این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بیش از 630 هزار دانشجو-درس در سامانه مجازی علوم پزشکی بارگذاری شد

به دنبال گسترش کاربری آموزش مجازی و به منظور جلوگیری حداکثری از حضور دانشجویان در محیط دانشگاه که در راستای دستورالعمل های معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای کنترل ویروس کرونا صورت گرفت، تیم نوید معاونت زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی، اطلاعات ترم جدید شامل دروس، دانشجویان و اعضای هیات علمی کلیه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وارد سامانه نوید آن ها شد. در مجموع تا به امروز 630 هزار و 677 دانشجو-درس و 79 هزار و 279 استاد-درس در 70 سامانه کشور بارگذاری شده است

108 استاد دانشگاه از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با کرونا تقدیر کردند

تعدادی از اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با صدور بیانیه ای از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1017

به "خداحافظی سازمان سنجش با حسین توکلی ، زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی سازمان سنجش با حسین توکلی ، زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید