خبر بدی که به باشگاه های پرسپولیس و استقلال رسید

به گزارش آسمان تو، استقلال با پرونده استراماچونی روبرو است و باشگاه پرسپولیس هم پرونده منجر به صدور رای دارد. کالدرون. تا زمانی که تکلیف این پرونده ها تعیین نشود استقلال و پرسپولیس حق جذب بازیکن خارجی نو را ندارند.

خبر بدی که به باشگاه های پرسپولیس و استقلال رسید

یکی از رسانه ها در این باره می نویسد: یحیی گل محمدی در جلسه ای با جعفر سمیعی و مجید صدری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخواست کرد با وجود بدهکار بودن این تیم و داشتن پرونده باز بین المللی با فدراسیون فوتبال برای جذب یک بازیکن خارجی مذاکره و موانع موجود در این زمینه برداشته گردد. مدیران پرسپولیس هم به سرمربی سرخ پوشان قول پیگیری این موضوع را دادند اما طبق پیگیری های بعمل آمده دبیرکل فدراسیون فوتبال تا به امروز نامه ای رسمی در این زمینه دریافت ننموده است. این درحالیست که مسئولان پرسپولیس به سرمربی خود قول داده اند تا زمینه جذب بازیکن خارجی را با رایزنی با فدراسیون فوتبال فراهم نمایند.

نکته جالب اینکه سازمان لیگ به صورت شفاهی به هر دو باشگاه اعلام نموده به جای رایزنی با فدراسیون فوتبال در پی رایزنی با استراماچونی و کالدرون باشند و پرونده هایی که منجر به صدور رای شده را به راهکار نهایی برسانند.

یکی از دستورالعمل های مهم جذب بازیکن و مربی خارجی در فصل نو این است که پرونده هایی که علیه تیم ها منجر به صدور رای در محاکم ورزشی بین المللی شده است، باید بسته گردد. اینکه مطلبات پرداخت یا تفاهمی در پرونده ها صورت گیرد.

استقلال و پرسپولیس به زودی وارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد. البته استقلال بازیکنان خارجی اش را جواب نموده است و به نظر می رسد خیلی مایل به بکارگیری از بازیکن خارجی نباشد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1944

به "خبر بدی که به باشگاه های پرسپولیس و استقلال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بدی که به باشگاه های پرسپولیس و استقلال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید