خبرنگاران مشکل تسهیلات قرض الحسنه سیلزدگان تا هفته آینده رفع می گردد

به گزارش آسمان تو، خرم آباد - خبرنگاران- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مشکل مصوبه پرداخت 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به سیلزدگان تا هفته آینده رفع و پرداخت ها شروع می گردد.

خبرنگاران مشکل تسهیلات قرض الحسنه سیلزدگان تا هفته آینده رفع می گردد

به گزارش خبرنگاران علیرضا تابش چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده پلدختر اضافه کرد: برای نخستین بار دولت تصویب نموده است که تا سقف 450 میلیون ریال وام بلاعوض به کسبه مناطق سیلزده داده گردد.

وی با بیان اینکه اغلب سیلزدگان پلدختری وام های بلاعوض تعمیراتی را دریافت نموده اند اظهارداشت: پی کنی و پی ریزی واحدهای احداثی نیز آغاز شده و از هفته آینده تسهیلات این گروه نیز قابل پرداخت است.

تابش با اشاره به پرداخت وام بلاعوض تعمیری به واحدهای تجاری خسارت دیده، بیان داشت: همچنین پرداخت وام بلاعوض کسب و کار از هفته آینده آغاز خواهد شد که این مهم به رونق و عادی سازی شهر یاری شایانی می نماید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مورد دیواره ساحلی پلدختر نیز گفت: طراحی مجددی توسط مهندسین مشاور ذیصلاح برای این دیواره صورت گرفته و پس از ارسال به وزارت نیرو و آب منطقه ای و در صورت تائید، اقدامات بعدی انجام می گردد.

تابش با بیان اینکه تجهیز کارگاه و شمع کوبی های دیواره ساحلی آغاز شده گفت: امیدوارم تا خاتمه امسال دیواره بسیار مستحکم و اصولی را در دو طرف رودخانه احداث کنیم.

سیل 35 هزار واحد مسکونی و 6 هزار واحد تجاری لرستان را متضرر نموده است.

7269/6060

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 289

به "خبرنگاران مشکل تسهیلات قرض الحسنه سیلزدگان تا هفته آینده رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشکل تسهیلات قرض الحسنه سیلزدگان تا هفته آینده رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید