خبرنگاران مرزهای روسیه بروی دانشجویان خارجی باز شد

به گزارش آسمان تو، مسکو - خبرنگاران - رئیس سازمان حمایت از مصرف نمایندگان روسیه (عضو ستاد مقابله با کرونا) بیان کرد: به دانشجویان خارجی اجازه داده می گردد برای ادامه تحصیل به روسیه سفر نمایند.

خبرنگاران مرزهای روسیه بروی دانشجویان خارجی باز شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف نمایندگان روسیه (روس پاترب نادزور) در نامه ای به روسای شعبات این سازمان در مناطق روسیه گفت که دانشجویان خارجی اجازه دارند برای ادامه تحصیل در موسسات آموزش عالی به روسیه سفر نمایند.

بر اساس تغییرات جدید، دانشجویان سال اولی اجازه دارند از اول ماه سپتامبر (سه شنبه هفته آینده) و دانشجویان سال های بالاتر از 15 ماه اکتبر (24 مهر ماه) به مدت حداقل سه ماه به روسیه مسافرت نمایند.

در نامه رئیس سازمان حمایت از مصرف نمایندگان روسیه گفته شده است: به افرادی که قرار است در سال تحصیلی 2020-2021 در دانشگاه های وابسته به وزارت دفاع روسیه تحصیل نمایند و از کشورهایی هستند که با روسیه نظام ویزا دارند یا با فهرست اعلام شده از سوی سازمان امنیت فدرال روسیه از کشورهای بدون ویزا با روسیه هستند اجازه داده می گردد به این کشور سفر نمایند.

اتباع خارجی که برای تحصیل در دانشگاه های روسیه به این کشور سفر می نمایند، باید مدرک پزشکی همراه خود داشته باشند که نشان دهد تست کرونای آنها حداقل سه روز پیش از سفر منفی بوده است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف نمایندگان روسیه به تازگی گفت که اتباع خارجی پیش از شروع تحصیل در دانشگاه های روسیه باید 14 روز از زمان ورود به این کشور قرنطینه شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1366

به "خبرنگاران مرزهای روسیه بروی دانشجویان خارجی باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرزهای روسیه بروی دانشجویان خارجی باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید