خبرنگاران مدارس اصفهان تا بیستم و دوم فروردین تعطیل است

به گزارش آسمان تو، اصفهان- خبرنگاران- سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری با کرونا مدارس این استان همچنان تا بیستم و دوم فروردین تعطیل است.

خبرنگاران مدارس اصفهان تا بیستم و دوم فروردین تعطیل است

حجت الله غلامی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: قرار شد بحث طرح تهیه شده برای مدارس که اداره کل آموزش و پرورش برای ستاد ملی ارسال گردد که کلیات طرح این بود که با توجه به شرایط موجود مدارس بازگشایی نگردد مگر با اجرای برنامه ویژه که میزان شدت بیماری در استان آنالیز و متناسب با میزان جمعیت دانش آموزی و میزان بیماری در شهرستان ها به ترتیب و مرحله ای نسبت به بازگشایی اقدام کنیم.

وی اظهارداشت: همچنین سامانه یکپارچه (شاد) که توسط وزارت آموزش و پرورش تهیه شده در فضای مجازی آموزش را ادامه دهد.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: پس از تعطیلی مدارس، سامانه شاد در کشور اجرا می گردد و یا طرح پیشنهادی که به صورت مرحله ای از روستاها و یا مراکزی که شدت بیماری در آن ها کمتر است بازگشایی را خواهند داشت.

غلامی با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها بیان نمود: بحث هر 2 دانشگاه صنعتی و اصفهان این است که بازگشایی را تا 15 اردیبهشت به تاخیر انداخته و بعد از این تاریخ با توجه به پروتکل های بهداشتی تهیه شده دانشگاه ها بازگشایی شوند که نیازمند تصمیم گیری از جانب ستاد ملی است.

وی با اشاره به برگزاری بیست و دومین جلسه این ستاد در استانداری توضیح داد: در جلسه امروز طرحی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح شد که ادامه فرایند فعالیت ها در استان از بیستم فروردین به چه صورت باشد که موضوعات و نقطه نظرات اعضا اخذ شد.

وی ادامه داد: از این رو باید اصلاحات لازم در طرح باید ابلاغ گردد و طرح برای ستاد ملی ارسال گردد.

غلامی گفت: یکی دیگر از پیشنهادات ستاد استانی که قرار شد به ستاد ملی ابلاغ گردد این است که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 30 فروردین ادامه پیدا کند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان اظهارداشت: دستورالعمل ستاد ملی را با حداقل ظرفیت کارمندی که کمتر یک سوم مشاغل کارمندی و خدماتی شامل می گردد باید مدیریت کنیم و حجم کارمندان را به سمت ادارات شاهد نباشیم.

وی گفت: همچنان تا بیستم فروردین تردد بین شهرها، غیر بومی ها و خارج شدن خودروها از شهر محل سکونت ممنوع است و با جرایم 500 هزار تومانی و توقیف خودرو ادامه دارد و بعد از تصویب ستاد ملی تا 30 فروردین تمدید خواهد شد.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا به امروز 50 هزار و 468 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ 124 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به سه هزار و 160 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1072

به "خبرنگاران مدارس اصفهان تا بیستم و دوم فروردین تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس اصفهان تا بیستم و دوم فروردین تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید