خبرنگاران مجلس نمایندگان آمریکا 2 لایحه برای کنترل حمل سلاح تصویب کرد

به گزارش آسمان تو، تهران- خبرنگاران- مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل دموکرات ها قرار گرفته است، 2 لایحه در خصوص کنترل حمل سلاح در این کشور تصویب کرد.

خبرنگاران مجلس نمایندگان آمریکا 2 لایحه برای کنترل حمل سلاح تصویب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اولین لایحه که پنجشنبه شب با 227 رای موافق در مقابل 203 رای مخالف تصویب شد، نظارت بر سوابق خریداران سلاح را افزایش می دهد.

بر اساس مصوبه دوم که با 219 رای موافق در مقابل 210 رای مخالف تایید شد، مسوولان ذیربط موظف خواهند بود که در مدت 10 روز کاری سوابق خریداران سلاح را آنالیز نموده و بعد از آن مجوز فروش را صادر نمایند.

دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا حامی گسترش محدودیت ها بر حمل سلاح بوده اما 2 مصوبه جدید مجلس نمایندگان ممکن است در سنا با چالش های سختی از سوی جمهوری خواستار روبرو گردد.

طبق قانون اساسی آمریکا، شهروندان این کشور می توانند سلاح حمل نمایند. بسیاری از جمهوری خواستار با اعمال محدودیت بر قوانین حمل سلاح مخالف و بسیاری از دموکرات ها با افزایش محدودیت ها موافق هستند.

جیم جوردن از جمهوری خواستار ارشد در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار توئیتی در مخالفت مصوبه های جدید نوشت که این مجلس خرید سلاح را برای شهروندان قانون مدار سخت تر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1724

به "خبرنگاران مجلس نمایندگان آمریکا 2 لایحه برای کنترل حمل سلاح تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجلس نمایندگان آمریکا 2 لایحه برای کنترل حمل سلاح تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید