خبرنگاران قاتل کشاورز میانسال در کوزران دستگیر شد

به گزارش آسمان تو، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری فردی اطلاع داد که کشاورز میانسالی را به دنبال درگیری حین شخم زدن زمین به قتل رسانده بود.

خبرنگاران قاتل کشاورز میانسال در کوزران دستگیر شد

سرهنگ پرویز نظری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به دنبال یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای کوزران که میان تعدادی از اهالی روستا رخ داد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی نهاده شد.

وی ادامه داد: کاراگاهان با تحقیقات گسترده خود و بازپرسی از افراد شرکت کننده در درگیری، پیروز به شناسایی عامل قتل شدند و این شخص نیز به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ نظری توضیح داد: فرد قاتل در تشریح جزییات حادثه مطرح نمود که حین شخم زدن زمین کشاورزی خود با یک دستگاه تراکتور بوده اما ناخواسته وارد زمین کشاورزی همسایه شده است.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: این فرد مطرح نمود در همین حین مقتول که 54 ساله بود همراه با پسرش به سمت وی آمده و آغاز به کتک زدن او نموده اند و پس از آن پدر و برادر وی نیز برای یاری وارد غائله درگیری شدند.

وی ادامه داد: طبق اظهارات فرد قاتل، وی در ادامه درگیری و برای یاری به پدرش با یک چوب دستی ضربه ای به سر فرد مقتول وارد و سبب مرگ او شده است.

سرهنگ نظری توضیح داد: با ثبت این اظهارات فرد قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

کشف 20 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در ادامه از کشف 20 فقره سرقت توسط کاراگاهان طی 48 ساعت اخیر اطلاع داد و گفت: این تعداد سرقت در نتیجه بازدید و بازرسی از 215 واحد صنفی کشف شد.

وی ادامه داد: بیشترین سرقت کشف شده در حوزه منزل با هفت مورد، قطعات و محتویات خودرو و همچنین سیم برق هر کدام با چهار مورد بوده است.

سرهنگ نظری توضیح داد: همچنین با کوشش کاراگاهان سه فقره سرقت اماکن، یک فقره سرقت مغازه و یک دستگاه خودروی مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در عین حال از دستگیری 9 دزد و هشت مالخر نیز اطلاع داد و گفت: این افراد برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1251

به "خبرنگاران قاتل کشاورز میانسال در کوزران دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاتل کشاورز میانسال در کوزران دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید