خبرنگاران شمسایی: حواسمان باشد بعضی&zwnjها به بهانه کرونا از لیگ فرار نکنند

به گزارش آسمان تو، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سازمان لیگ باید شرایط را به گونه ای فراهم کند تا یک تیم، کرونا را بهانه ای برای فرار از لیگ و مسابقه قرار ندهد.

خبرنگاران شمسایی: حواسمان باشد بعضی&zwnjها به بهانه کرونا از لیگ فرار نکنند

وحید شمسایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران درباره شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور از روز 26 آذر گفت: ابتدا باید از مسوولان فدراسیون پزشکی - ورزشی تشکر کنم که تلاش زیادی کردند تا مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال صادر شود. به طور قطع در این روزهای سخت اخذ مجوز کار دشواری بود.

وی ادامه داد: چقدر خوب بود که از همان ابتدا اعلام می کردند می گفتند که لیگ قرار است در تاریخ مشخصی شروع شود چون با توجه به اینکه اعلام شده بود مسابقات اول آبان ماه شروع می شود تمرینات خود را شروع و زیاد تمرین کردیم که این امر ممکن بود منجر به آسیب دیدگی بازیکنان شود. در همین مدت یک بازیکن خوب را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و به نوعی او کل فصل را از دست داد، آن هم بازیکنی که روی او حساب باز کرده بودیم.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: از 23 شهریورماه تمرینات خود را شروع کردیم چون قرار بود لیگ اول آبان ماه برگزار شود اما حدود 2 ماه بعد از این تاریخ، لیگ شروع خواهد شد که این مسئله کار همه را سخت کرده است. شروع لیگ اتفاق خوبی است و باعث ایجاد نشاط می شود. در نخستین دیدار در لیگ برتر باید به قرچک برویم و مقابل کننده ورامین بازی کنیم. از شانس بد ما تماشاگران هم در این بازی نیستند. بازی در قرچک و در حضور تماشاگران علاقه مند این شهر را دوست دارم.

شمسایی در خصوص برگزار نشدن متمرکز لیگ گفت: جزو کسانی هستم که اعتقاد دارم جذابیت لیگ به رفت و برگشت برگزار شدن آن است اما نه در شرایط فعلی. می خواهم برای شما دو مثال بزنم؛ همه دیدیم که مسابقات لیگ برتر والیبال به صورت رفت و برگشت شروع شد اما بعد از چند هفته تعطیلی به طور متمرکز ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: خیلی جالب است که در هتلی که من در اصفهان مستقر هستم شب گذشته دیدم که تیم شهرخودرو برای برگزاری دیدار با ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال به آنجا آمده بود. آنجا به من گفتند که 11 بازیکن ذوب آهن کرونا دریافتد که اتفاق عجیبی بود. حالا فکر کنید یک تیم کلی هزینه کرده و به یک هتل خوب آمده اما برگزاری بازی مشخص نیست. همین دو مثال کافی است که متوجه شویم برگزاری متمرکز لیگ بهتر بود. البته تابع سازمان لیگ هستیم و هر از دستوری تمکین می کنیم، فقط خواستم شرایط را بگویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره چگونگی دریافت تست کرونا از بازیکنان لیگ برتر فوتسال گفت: اطمینان دارم آرش جابری در سازمان لیگ فکر همه چیز را کرده و به قوانین مسلط است اما باید شرایط به گونه ای باشد تا مطمئن باشیم یک تیم کرونا را بهانه نکند تا در یک مسابقه به زمین نرود، به نوعی شرایط طوری نشود که برخی به بهانه کرونا از مسابقه و لیگ فرار کنند.

وی در پایان در خصوص اینکه آخرین تست کرونای اعضای گیتی پسند چه زمانی بوده است، گفت: تا به امروز از همه اعضای تیم از بازیکن تا تدارکات سه بار تست کرونا گرفتیم آن هم در دو ماه گذشته اما به صورت فردی هر کدام تا 6 مرتبه هم تست دادیم و البته مورد منفی و مثبت هم داشتیم. الان هم برای سفر به تهران و دیدار با کننده ورامین قطعاً تست کرونا می دهیم تا همه چیز تحت کنترل باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1533

به "خبرنگاران شمسایی: حواسمان باشد بعضی&zwnjها به بهانه کرونا از لیگ فرار نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمسایی: حواسمان باشد بعضی&zwnjها به بهانه کرونا از لیگ فرار نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید