خبرنگاران رییس مجمع نمایندگان یزد: مطالبات معلمان بازنشسته پیگیری می گردد

به گزارش آسمان تو، یزد- خبرنگاران- رییس مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات معلمان بازنشسته استان برای رسیدن به حق و حقوق خود از جمله موضوع های مهمی است که با جدیت با همکاری سایر بخش ها از سوی برگزیدگان آنها پیگیری می گردد.

خبرنگاران رییس مجمع نمایندگان یزد: مطالبات معلمان بازنشسته پیگیری می گردد

دکتر سید جلیل میرمحمدی پنجشنبه شب در ملاقات تعدادی از معلمان بازنشسته استان اضافه کرد: معلمی یکی از شریف ترین مشاغلی است که باید بیش از گذشته در راستای ارتقای صندلی آن اقدام گردد.

وی ادامه داد: آنالیز مسایل و مسائل معلمانی که همه زندگی خود را وقف تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی نموده اند یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان است .

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرهنگیان باید بدون دغدغه اقتصادی و معیشتی همچنان با حضور در عرصه های علمی و فرهنگی به نظام و انقلاب مقدس اسلامی خدمت نمایند.

میرمحمدی گفت: نقش معلمان به خصوص بازنشستگان خدوم بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید با عزم جدی و همکاری سایر بخش ها برای برطرف نیازها و تامین مطالبات بر حق این قشر فرهیخته اقدام کرد.

وی در این ملاقات قول داد با همکاری نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری خواسته های معلمان بازنشسته اقدام کند.

رسیدگی برای تحقق لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان جزو مطالبه اصلی معلمان است که در این ملاقات مطرح شد و اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری، انجام قانون نظام هماهنگ حقوق و همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان نیز مورد تاکید نهاده شد.

طی سال های گذشته بازنشستگان آموزش و پرورش بارها اجرای طرح همسان سازی حقوق خود را خواهان شدند.

یزد 15 هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به 16 هزار فرهنگی شاغل دارد و این استان با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت، حدود 270 هزار دانش آموز و 2 هزار و 100 مدرسه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1236

به "خبرنگاران رییس مجمع نمایندگان یزد: مطالبات معلمان بازنشسته پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس مجمع نمایندگان یزد: مطالبات معلمان بازنشسته پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید