خبرنگاران ملاقات با پارس جنوبی بازی فینال گونه لیگ برتر فوتبال ساحلی بود

به گزارش آسمان تو، سمنان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد گفت: بازی امروز مقابل تیم پارس جنوبی جنوبی بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی مانند یک فینال بود که توانستیم در لحظات آخر به پیروزی برسیم.

خبرنگاران ملاقات با پارس جنوبی بازی فینال گونه لیگ برتر فوتبال ساحلی بود

مهدی میرشمسی عصر چهارشنبه پس از سرانجام ملاقات تیم های پارس جنوبی بوشهر و گلساپوش یزد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فوتبال بازی لحظه هاست و توانستیم در دقایق آخر در وقت عادی به پیروزی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه این بازی از اهمیت زیادی برخوردار بود گفت: بازی گلساپوش مقابل پارس جنوبی بوشهر حکم فینال را در این دوره از مسابقات دارد و با آن که در ابتدا نتیجه را واگذار کردیم توانستیم در دقایق آخر به پیروزی دست یابیم.

وی ادمه داد: در آخرین روز دور رفت با تیم صنعت فرش حداد اصفهان بازی خواهیم داشت و با توجه به روحیه ای که بازیکنان از این برد به دست آوردند امید است در مقابل نماینده اصفهان نیز به پیروزی دست یابیم.

سرمربی گلساپوش یزد ابراز داشت: داوری نسبتا خوب بود ولی داوران می توانستند نسبت به مواردی با حساسیت کمتر سوت بزنند.

میرشمسی درباره حاضر نشدن تیم موج سواران نوشهر در مسابقات مرحله نهایی گفت: آن ها دلایل و اعتراض خودشان را به میزبانی دور برگشت در شهر بوشهر داشتند اما کناره گیری این تیم باعث می گردد بازی ها در دور برگشت سخت تر و حساس تر انجام گردد.

وی با اشاره به نام ساحلی بودن این ورزش ادامه داد: فوتبال ساحلی در بسیاری از شهرهای جهان بازی می گردد و شهرهای کویری مانند یزد نیزمی توانند فوتبال ساحلی را به خوبی بازی نمایند و مهم این است که زمین این مسابقات استاندارد باشد.

وی درباره شرایط میزبانی سمنان بیان داشت: زمین ساحلی سمنان مناسب است و تنها شرایط رختکن ها با توجه به شرایط بیماری کرونا می توانست بهتر باشد.

در این ملاقات که عصر چهارشنبه در زمین ورزش ساحلی سیمرغ شهر سمنان برگزار گردید تیم گلساپوش با نتیجه 6 بر پنج در وقت عادی به پیروزی رسید.

رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی سال جاری در سه مرحله برگزار گردیده است و تیم های فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، موج سواران نوشهر و گلسا پوش یزد به دور نهایی راه یافته اند.

رقابت های دور برگشت نیز قرار است 19 تا 22 مهرماه جاری در شهر بوشهر برگزار گردد تا قهرمان رقابت ها شناخته گردد.

موج سواران نوشهر در این مسابقات حاضر نشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1398

به "خبرنگاران ملاقات با پارس جنوبی بازی فینال گونه لیگ برتر فوتبال ساحلی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملاقات با پارس جنوبی بازی فینال گونه لیگ برتر فوتبال ساحلی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید