خبرنگاران حریق گسترده خودرو و واحد آپارتمانی در گناباد مهار شد

به گزارش آسمان تو، گناباد- خبرنگاران- رییس آتش نشانی گناباد گفت: با کوشش ماموران آتش تشانی حریق گسترده یک دستگاه خودرو و یک واحد آپارتمانی در این شهرستان مهار شد.

خبرنگاران حریق گسترده خودرو و واحد آپارتمانی در گناباد مهار شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رضا رجب نژاد پنجشنبه شب طی تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: به دنبال اعلام آتش سوزی خودرو سواری آر.دی در توقفگاه منزل مسکونی در قنبرآباد گناباد نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند و با اقدام به موقع آتش را خاموش کردند.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع حریق تعدادی از افراد ساکن در این آپارتمان دو طبقه به علت سرایت آتش به سایر بخشها، در داخل ساختمان محبوس شده بودند که نیروهای آتش نشانی وارد عمل شده و پس از قطع برق و گاز با استفاده از تجهیزات خود را به کانون آتش رسانده و حریق را مهار کردند.

رییس آتش نشانی گناباد گفت: با توجه به گسترش آتش سوزی گروه دیگری از آتش نشانان به محل اعزام و ضمن نجات دو کودک در طبقه دوم و تعدادی دیگری از افراد محبوس شده، از سرایت آتش به دیگر بخشها جلوگیری کردند.

وی اضافه نمود: در این حادثه راننده خودرو از ناحیه دست دچار سوختگی شد که با حضور کارشناسان اورژانس اقدامات پزشکی در محل به وی ارائه شد و نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی و لکه گیری محل به ماموریت خود سرانجام دادند.

رجب نژاد با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان در دست آنالیز است، ادامه داد: این آتش سوزی موجب خسارت به خودرو و دود گرفتگی منزل شد.

وی از شهروندان خواست هنگام بروز چنین حوادثی از تجمع خودداری نمایند تا آتش نشانان و سایر دستگاه های امداد رسان بتوانند به نحو مطلوب ماموریت خود را انجام دهند.

از مجموع چهار ایستگاه آتش نشانی در شهرستان گناباد 2 ایستگاه در محدوده مرکزی این شهر فعال است.

مرکز شهرستان 93 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1761

به "خبرنگاران حریق گسترده خودرو و واحد آپارتمانی در گناباد مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حریق گسترده خودرو و واحد آپارتمانی در گناباد مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید