خبرنگاران حریرچی: مسئله ای برای خدمت به بیماران در کرمانشاه نداریم

به گزارش آسمان تو، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کرمانشاه دومین استان کشور از نظر شدت شیوع کرونا است، گفت: مسئله ای برای تامین تجهیزات بیمارستانی و خدمات دهی به بیماران در این استان نداریم.

خبرنگاران حریرچی: مسئله ای برای خدمت به بیماران در کرمانشاه نداریم

ایرج حریرچی روز چهارشنبه در بیست و چهارمین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی اظهارداشت: از زحمات تمام همکاران در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به پاس تلاش های مستمر در مقابله و مدیریت بیماری کرونا تقدیر و تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه اکنون دومین استان کشور از نظر فرایند شیوع بیماری و افزایش میزان بستری بیماران مبتلا به کووید 19 می باشد، بایستی اقدامات جدیدی صورت گیرد که خوشبختانه برنامه ها و اقدامات صحیحی در این راستا توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اجرا شده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: با توجه به پیش بینی اجرا شده جهت افزایش تعداد تخت های بستری در هفته های آینده مشکل خاصی در خصوص تامین امکانات درمانی در استان کرمانشاه وجود ندارد.

حریرچی تاکید کرد: باید برای عادی سازی شرایط درمانی مراکز بیمارستانی در راستای ارایه خدمات درمانی به بیماران که بدلیل بیماری های مختلف دچار مشکل شده اند اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین در این راستا پیشنهاد می کنم با توجه به ضرورت ادامه فرایند درمانی این نوع بیماران کمیته ای جهت مدیریت و بازگشایی مجدد بخش های غیرکرونایی و ارایه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به بیماران مختلف تشکیل شده و پروتکل های لازم پیش بینی شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 195 هزار و 51 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 120 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و 185 نفر رسید.

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس اعلام نمود: از دیروز تا امروز 28 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 612 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که هزار و 71 مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 195 هزار و 51 نفر رسید.

او گفت: استان های خوزستان، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در شرایط قرمز قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1232

به "خبرنگاران حریرچی: مسئله ای برای خدمت به بیماران در کرمانشاه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حریرچی: مسئله ای برای خدمت به بیماران در کرمانشاه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید