خبرنگاران جزئیات ساخت خط 10 مترو پایتخت آنالیز شد

به گزارش آسمان تو، تهران- خبرنگاران- معاون حمل و نقل و ترافیک در نشستی با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء آخرین جزئیات تفاهمنامه همکاری احداث خط 10 مترو و اجرای طرح توسعه خط 7 مترو به سمت دانشگاه آزاد اسلامی را آنالیز کرد.

خبرنگاران جزئیات ساخت خط 10 مترو پایتخت آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران بر اساس اعلام روز سه شنبه روابط عمومی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران؛ سید مناف هاشمی در نشست مشترک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران با قرارگاه خاتم الانبیا به منظور احداث خط 10 مترو و اجرای طرح توسعه خط 7 مترو به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهیه و تنظیم شده است گفت: در این نشست آخرین جزئیات مورد آنالیز نهاده شد و طی چند روز آینده به امضای دوطرف خواهد رسید.

وی بابیان اینکه بخش های عمرانی در خط 7 مترو تهران در حال حاضر از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجراست که تا به امروز اسناد مربوط به اجرای عملیات عمرانی این یک طرح به اتمام رسیده و در حال تجهیز ایستگاه هستند گفت: از خاتمه شهریور ماه مطابق برنامه ریزی زمانبندی، افتتاح و بهره برداری از ایستگاه ها در خط 7 مترو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

هاشمی با تاکید بر اینکه احداث خط 10 مترو در دستور کار است توضیح داد: احداث این خط به 3 فاز تقسیم بندی می گردد که تا خاتمه امسال فاز 1 احداث خط 10 مترو با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی خواهد شد.

به گفته وی خط 10 مترو بطول 43 کیلومتر طول و 35 ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد) شروع و در راستا شرقی ترین نقطه از پایتخت (قنات کوثر) امتداد خواهد داشت.

معاون حمل ونقل و ترافیک ابراز امیدواری کرد: توسعه خط 7 مترو نیز به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیز آنالیز و در دستور کار شهرداری تهران و این قرارگاه نهاده شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1358

به "خبرنگاران جزئیات ساخت خط 10 مترو پایتخت آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جزئیات ساخت خط 10 مترو پایتخت آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید