خبرنگاران استاندار: از خبرنگاران قم به صورت ویژه تجلیل گردد

به گزارش آسمان تو، قم - خبرنگاران - استاندار قم در بخشنامه ای خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی بر لزوم اهتمام جدی دستگاه ها به بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل ویژه از زحمات خبرنگاران در مبارزه با کرونا تاکید نمود.

خبرنگاران استاندار: از خبرنگاران قم به صورت ویژه تجلیل گردد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این بخشنامه با اشاره به عدم برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت روز خبرنگار در استان به دلیل شیوع کرونا و به منظور قدردانی از کوشش خبرنگاران به ویژه در مقابله با کرونا، مسئولان دستگاه های اجرایی را مکلف به سرکشی از رسانه ها کرد.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به اهمیتروز خبرنگار به عنوان فرصتی مغتنم در جهت تکریم و قدردانی شایسته از اصحاب فهیم رسانه و کوشش گران دلسوز عرصه خبر، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و با توجه به عدم امکان برگزاری مراسم متمرکز مشابه سنوات قبل به دلیل شیوع کرونا، مقتضی است مدیران دستگاه های اجرایی استان اهتمام جدی به موضوع قدردانی ویژه از زحمات خبرنگاران در عرصه مبارزه با کرونا داشته باشند.

بخشنامه ادامه یافته است: مدیران با هماهنگی و همکاری ادارات کل روابط عمومی استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه سرکشی و بازدید از صداوسیما، دفاتر مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعال استان به منظور ارائه گزارش عملکرد کاری، استماع دغدغه ها و مطالبات صنفی فعالان رسانه ای و تجلیل از خبرنگاران شاغل در این رسانه ها را در دستور کار خود قرار داده و گزارش مکتوب برنامه های اجراشده را به مراجع یادشده منعکس نمایند.

17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران) در سال 1377 در شهر مزار شریف افغانستان به همراه تعدادی از دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران به دست گروه طالبان، به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

ویروس کرونا، موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر سال گذشته (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره های 4030، 3136 و 190 تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1309

به "خبرنگاران استاندار: از خبرنگاران قم به صورت ویژه تجلیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: از خبرنگاران قم به صورت ویژه تجلیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید