حضور 3 بازیکن تیم امید در تیم منتخب هفته لیگ، می توان به امیدها امیدوار بود؟

به گزارش آسمان تو، آنالیز تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر که با انتخاب مربیان تیم ها صورت گرفت، نشان می دهد تیم فوتبال امید از پتانسیل خوبی برخوردار است.

حضور 3 بازیکن تیم امید در تیم منتخب هفته لیگ، می توان به امیدها امیدوار بود؟

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال امید که برای حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک 2020 آماده می گردد نتایج خوبی در دو مسابقه اخیر برابر ازبکستان کسب نکرد و در مورد شرایط این تیم تحلیل های مختلفی مطرح شده است.

با این وجود آنالیز بازی های لیگ برتر نشان می دهد تیم المپیک بازیکنان شایسته ای در اختیار دارد که هرکدام می توانند مهره های تاثیرگذاری در راستا عبور از این طلسم باشند.

در تیم منتخب هفته سوم بازی های لیگ برتر که خبرنگاران با پرسش از مربیان تیم های لیگ رجحان آن را منتشر نموده، اسامی بازیکنانی مثل امیرحسین حسین زاده، هافبک گلزن و تکنیکی سایپا، امید نورافکن مدافع و هافبک سپاهان و همچنین مهدی قائدی مهاجم استقلال دیده می گردد که زننده تنها گل آبی پوشان در این هفته بود و این مسئله نشان دهنده کیفیت قابل توجه بازیکنان تیم امید است.

به این اسامی نام نفراتی مثل رضا جبیره، مهاجم صنعت نفت، امیر روستایی از پرسپولیس، خرم الحسینی هافبک ماشین سازی تبریز و حتی شکاری، مسلمی پور و آقاجانپور را اضافه کنید. همچنین مهدی خانی که به تازگی راهی لیگ کرواسی شده یا یونس دلفی که در بلژیک بازی می نماید یا صیادمنش که در ترکیه حضور دارد. در واقع باید گفت فهرست بازیکنان تیم امید و عملکرد این نفرات بسیار امیدوارنماینده به نظر می رسد.

بازیکنانی مثل عارف آغاسی و حبیب فرعباسی که در فهرست های اخیر تیم امید جایی نداشتند هم در فولاد و نفت مسجد سلیمان به صورت ثابت بازی می نمایند و عملکرد قابل قبولی داشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 519

به "حضور 3 بازیکن تیم امید در تیم منتخب هفته لیگ، می توان به امیدها امیدوار بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 3 بازیکن تیم امید در تیم منتخب هفته لیگ، می توان به امیدها امیدوار بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید