جعفرزاده: شبکه تامین آب و برق مناطق زلزله زده هرمزگان وضع عادی دارند

به گزارش آسمان تو، مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو، اعلام کرد: شبکه آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان که بر اثر زلزله دچار مشکل شده بود، اکنون پایداری کامل دارد و نیرو های متخصص در آماده باش بسر می برند.

جعفرزاده: شبکه تامین آب و برق مناطق زلزله زده هرمزگان وضع عادی دارند

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران میثم جعفرزاده، با بیان اینکه واحد های عملیاتی وزارت نیرو از ابتدای وقوع زلزله 5.5 ریشتری در استان هرمزگان با حضور درمحل به کنترل شرایط شبکه آب و برق در مناطق زلزله زده پرداختند، گفت: تیم های عملیاتی همچنان درحالت آماده باش بوده و در منطقه حضور دارند.

بر اساس این گزارش، ساعت 1:01 بامداد شنبه 27 دی ماه، زلزله ای با شدت 5.5 ریشتر جنوب بندرکنگ و غرب قشم در استان هرمزگان را لرزاند که منجر به قطعی آب و برق در برخی مناطق شد.

به گزارش ایرنا، بتازگی مدیر یک شرکت خدمات مهندسی در صنعت برق اعلام کرد: سازه های صنعت برق اعم از نیروگاه ها، خطوط انتقال و پست های فوق توزیع در برابر حوادث طبیعی و مخاطراتی مانند سیل، زلزله و فرونشست زمین، مقاوم سازی می شوند.

وی افزود: حوادثی مانند سیل، زلزله، فرونشست و رانش زمین خطری جدی برای صنعت برق کشور محسوب شده، که باید ضمن ارزیابی فنی و دقیق نسبت به مقاوم سازی و ایمن سازی آنها، اقدام های موثری بعمل آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1602

به "جعفرزاده: شبکه تامین آب و برق مناطق زلزله زده هرمزگان وضع عادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفرزاده: شبکه تامین آب و برق مناطق زلزله زده هرمزگان وضع عادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید