ثبت 1600 ایده در چالش کرونا

به گزارش آسمان تو، سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا گفت: تا به امروز 1600 ایده در این چالش ثبت شده است که از این تعداد 400 ایده غربال شده که از میان آنها حدود 50 ایده در حوزه کسب و کار آنلاین و وب بودند.

ثبت 1600 ایده در چالش کرونا

حسین رمضانپور سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به آمار های بدست آمده از ایده های ثبت شده در چالش کرونا گفت: تا به امروز در چالش کرونا 1600 ایده ثبت شده که از این تعداد، 400 ایده غربال شده و از این 400 ایده حدود 50 ایده در حوزه کسب و کار آنلاین و وب بودند.

سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا اضافه کرد: در تیم تکوین ما سعی کردیم که فرآیندهایی را برای داوری طراحی کنیم که بتوانیم براساس آن فرآیندها به ایده ها امتیاز دهیم و بهترین ایده را از بین ایده ها انتخاب کنیم.

وی با تاکید به فرآیندهای اجرا شده در راستای آنالیز ایده ها گفت: فرآیندی که برای آنالیز ایده ها درنظر گرفته شده مراحل مختلفی دارد که از مرحله اعتبارسنجی آغاز شده و ایده ها را با توجه به ایده های هم دسته خود، مورد سنجش قرار می دهیم و در هر مرحله که ایده ای امتیاز کمتری دریافت کند، حذف می گردد.

رمضانپور با اذعان به مراحل خاتمهی انتخاب ایده های برتر عنوان نمود: در خاتمه آنالیز ابعاد پروژه، ابعاد پیاده سازی که همان مرحله قابل اجرا بودن ایده و ابعاد اقتصادی است را در دستور کار داریم که از مهمترین مراحل کسب و کارها هستند و در خاتمه بر اساس مسائلی مانند میزان اثرگذاری ایده، فاصله تا نقطه سر به سر که سود و زیان ایده می باشد، نوآوری و پتانسیل واقعی(بقا)، امتیازات نهایی هر ایده را معین می کنیم.

سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا با اشاره به ایده های ثبت شده در دسته های مختلف در چالش کرونا توضیح داد: درحال حاضر ایده های ثبت شده در دسته های پزشکی، روانشناسی، بیوانفورماتیک، کشاورزی، کسب و کار، اجتماعی و فرهنگی هستند که بازده بزرگی هستند که همه نقطه اتصال بزرگی بر روی کسب و کار آنلاین و وب دارند که این مورد خود جای خوشحالی دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1193

به "ثبت 1600 ایده در چالش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 1600 ایده در چالش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید