تیم استقلال لنگ چای است!، اسب شان را زین نموده اند تا مجیدی را زمین بزنند، ما درباره پرسپولیس حرف نزدیم

به گزارش آسمان تو، بهزاد غلامپور، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: آقایان اسب خود را زین نموده اند و همّ و غم شان را گذاشته اند تا فرهامجیدی را زمین بزنند.

تیم استقلال لنگ چای است!، اسب شان را زین نموده اند تا مجیدی را زمین بزنند، ما درباره پرسپولیس حرف نزدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهزاد غلامپور درباره رجحان 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته بیست ویکم لیگ برتر گفت: بازیکنان به خاطر طرفداران و فرهاد مجیدی این بازی را بردند. آنها سنگ تمام گذاشتند. ما یک هفته پرتنش را سپری کردیم و بازیکنان، پدیده را به خاطر مجیدی و طرفداران بردند.

وی اضافه کرد: مسائل استقلال حل نشده و سر جایش باقی مانده است. مجیدی یک تنه مقابل مسائل ایستادگی نموده است. طرفداران باهوش باشند و بدانند چه کسی برای تیم زحمت می کشد. فرهاد آبرویش را برای استقلال گذاشته است و از جیبش برای باشگاه و تیم هزینه می نماید.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته که پرداختی ها خوب بوده و هر کسی صحبت کند به کمیته انضباطی دعوت خواهد شد، گفت: اگر همه چیز در چارچوب خودش واقع شده است و سر جایش است، صدای انتقادها برای چیست؟ تیم ما لنگ چای است! زمین تمرین را آب نمی دهند، چون پول نداده اند. چه کسی باید جوابگو باشد؟

غلامپور توضیح داد: مگر می گردد یک مربی به جای اینکه روی مسائل فنی و تاکتیکی تمرکز کند، ذهنش باید درگیر مسائل جانبی بازیکنان باشد و موارد حاشیه ای را به بازیکنان گوشزد کند؟ در کوچه ها که فوتبال بازی می نمایند این چیزها دیده نمی گردد. در عمر فوتبالی خودم چنین چیزهایی ندیده بودم. مجیدی حیثیت و آبرویش را گذاشته است. متاسفانه اسب شان را زین نموده اند تا مجیدی را زمین بزنند. همّ و غم بعضی ها زدن مجیدی است، چون از نتیجه دریافت او و استقلال می ترسند.

وی در واکنش به اظهارات مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که گفته بود مجیدی باید در چارچوب وظایفش عمل کند، گفت: مجیدی به غیر از مسائل باشگاه چیزی نگفته است. اگر به مصاحبه های مجیدی رجوع نمایند، متوجه می شوند او مسائل را بازگو نموده است. او مسائل فرشید اسماعیلی، محمدحسین مرادمند، وریا عفوری، مشکل نبود امکانات و ... را مطرح نموده است. بازیکنان جوان تیم پول رفت و آمد به محل تمرین را ندارند. این برای استقلال فاجعه است. مگر می گردد باشگاهی با قدمت 80 سال بازیکنش پول آمدن به تمرین را نداشته باشد یا تیم لنگ چایی باشد؟

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس مدعی هستند که تیم ها نباید ناکامی شان را به پرسپولیس ارتباط بدهند، یادآور شد: ما درباره پرسپولیس حرف نزدیم، فقط گفتیم مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به هر دو باشگاه نگاه یکسانی داشته باشد. اگر استقلال زیر نظر وزارت ورزش است، به هر دو باشگاه به یک چشم نگاه نمایند. چند وقت است اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سر تمرین حاضر نشده اند تا بدانند زنده ایم یا نه. نیامدند تا درد و دل های ما را بشنوند. کار را برای مجیدی سخت نموده اند اما بازیکنان دست به دست داده اند این چند بازی را ببرند.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1857

به "تیم استقلال لنگ چای است!، اسب شان را زین نموده اند تا مجیدی را زمین بزنند، ما درباره پرسپولیس حرف نزدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم استقلال لنگ چای است!، اسب شان را زین نموده اند تا مجیدی را زمین بزنند، ما درباره پرسپولیس حرف نزدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید