تکلیف خط میانی کی روش با حذف 2 بازیکن معین شد ، بلیت جام جهانی در جیب مرد بی جانشین!

به گزارش آسمان تو، کنار گذاشته شدن مهدی مهدی پور و محمد خدابنده لو از اردوی ارزیابی فنی تیم ملی، ترکیب نهایی خط میانی تیم را تا حدود زیادی معین نموده است.

تکلیف خط میانی کی روش با حذف 2 بازیکن معین شد ، بلیت جام جهانی در جیب مرد بی جانشین!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، به نظر می رسد کی روش هافبک های مدنظرش را کاملا انتخاب نموده و بعید است در لیست فعلی بازیکنی از بین هافبک ها خط بخورد.

  • دستیار ایرانی کارلوس کی روش معین شد | آخرین بازی تیم ملی پشت درهای بسته!

در دوران دراگان اسکوچیچ سعید عزت اللهی تنها هافبک کاملا تدافعی تیم ملی بود و احمد نوراللهی و وحید امیری روی دست او بازی می کردند. به نظر می رسد هر 3بازیکن پای ثابت لیست نهایی ایران در جام جهانی باشند. این احتمال وجود دارد که کی روش با یک رویکرد دفاعی در کنار سعید عزت اللهی، از امید ابراهیمی در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کند. میلاد سرلک نیز آخرین هافبک میانی تخصصی لیست تیم به شمار می رود. البته 2مدافع چپ تیم ملی یعنی امید نورافکن و احسان حاج صفی نیز قابلیت بازی در میانه میدان را برای این تیم دارند.

ترکیب میانی تیم ملی در جام جهانی، درست بر پایه سلیقه فنی کارلوس کی روش چیده شده است. او اساسا همواره در وسط زمین به نفرات فانتزی بی علاقه بوده و هوادار بازیکنانی بوده که از یک سو محکم بازی می نمایند و از سوی دیگر، با کمترین ضربه به توپ بازی را به جریان می اندازند. او بیشتر هوادار بازیکنانی است که کار اضافه ای با توپ انجام نمی دهند و توپ را بیش از حد نگه نمی دارند. کارلوس یک کمربند آهنی برای تیم ملی می سازد. هرچند که ترکیب مدنظر او در این بخش از زمین هنوز مبهم به نظر می رسد.

شاید عزت اللهی تنها بازیکنی باشد که حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی از همین حالا قطعی شده است؛ یک بازیکن که در دوره قبلی جام جهانی نیز مرد بی جانشین ایران در خط میانی بود. به جز او همه نفرات تقریبا به یک میزان برای حضور در ترکیب شانس دارند. شاید شانس نوراللهی و ابراهیمی فقط کمی بیشتر از دیگران باشد.

به هر حال، وظیفه خط میانی تیم ملی در این جام درست همان چیزی است که در دوره قبلی بود؛ خطی که باید با جنگجویی، دوندگی زیاد و نمایش های شجاعانه، مالکیت توپ را برای ایران پس بگیرد و فشار را از روی خط دفاعی بردارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2330

به "تکلیف خط میانی کی روش با حذف 2 بازیکن معین شد ، بلیت جام جهانی در جیب مرد بی جانشین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف خط میانی کی روش با حذف 2 بازیکن معین شد ، بلیت جام جهانی در جیب مرد بی جانشین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید