فراوری اپلیکیشن هشدار وجود بیمار کرونایی در اطراف

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، شرکت های فناوری مشغول توسعه یک اپلیکیشن موبایل برای سازمان سلامت همگانی انگلیس هستند که اگر کاربر در نزدیکی فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا باشد، به او اطلاع دهد.

فراوری اپلیکیشن هشدار وجود بیمار کرونایی در اطراف

یکی از کارشناسان می گوید: این اپلیکیشن را می توان راهی برای سرانجام دادن به قرنطینه به حساب آورد. همچنین این اپلیکیشن به طور واضح از محدودیت برای کاربران می کاهد.

مت هانکوک وزیر بهداشت انگلیس در این باره می گوید: اگر فردی علائم ابتلا به ویروس کرونا را داشته باشد، می تواند به راحتی این علائم را به اپلیکیشن جدید سازمان سلامت همگانی اعلام کند. در مرحله بعد این اپلیکیشن پیغام هشدار ناشناسی به کاربران دیگری ارسال می نماید که طی چند روز اخیر با او در تماس بوده اند.

همچنین اگر تایید گردد فرد مبتلا به ویروس کرونا است، هشدار جدی تری به افرادی که با او تماس یا نزدیک او بوده اند ارسال می گردد تا خود را قرنطینه نمایند.

به گفته هانکوک دولت انگلیس برای توسعه چنین اپلیکیشنی مشغول همکاری با شرکت های فناوری عظیم جهان و کارشناسان ایمنی کلینیکی و اخلاق دیجیتال است.

به گفته تمام اطلاعات این اپلیکیشن با توجه به بالاترین استانداردهای اخلاقی و امنیتی کنترل می گردد و بیش از زمان مورد احتیاج نگهداری نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1098

به "فراوری اپلیکیشن هشدار وجود بیمار کرونایی در اطراف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری اپلیکیشن هشدار وجود بیمار کرونایی در اطراف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید