تور والیبال ساحلی تایلند، تیم ملی ب ایران به مدال برنز رسید

به گزارش آسمان تو، تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران با شکست استرالیا در ملاقات رده بندی تور جهانی تک ستاره تایلند، مقام سومی این رقابت ها را از آن خود کرد.

تور والیبال ساحلی تایلند، تیم ملی ب ایران به مدال برنز رسید

با تور ترکیبی تایلند برای عید 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی و نهایی تور جهانی تک ستاره تایلند امروز (چهارشنبه) در شهر ساتون تایلند انجام شد.

تیم ملی ب ایران متشکل از رحمان رئوفی - عبدالحامد میرزاعلی در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف تیم اندونزی یک (کاندرا - آشفیا) رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 مغلوب این تیم شد تا از راه یابی به ملاقات نهایی بازبماند.

رئوفی و میرزاعلی در ملاقات رده بندی و از ساعت 10 و 30 صبح امروز به وقت تهران به مصاف استرالیا (شوبرت - دیکسون) رفت و این تیم را دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 13 شکست داد تا عنوان سومی و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

تیم ملی ب ایران در مرحله یک چهار نهایی این رقابت ها تایلند دو و در مرحله گروهی تایلند سه و ژاپن دو را از پیش رو برداشته بود.

نمایندگان تایلند و اندونزی نیز در ملاقات نهایی این رقابت ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نوت تانون و سیت تاوات تایلندی در صندلی قهرمانی ایستادند.

تیم ملی الف ایران (آرش وکیلی - بهمن سالمی) روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تایلند یک (ناتانون و سداوات) رفت و دو بر یک مغلوب این تیم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران فردا (پنج شنبه) شهر ساتون تایلند را ترک می نمایند و برای حضور در تور آزاد کنفدراسیون آسیا که از 25 تا 28 فروردین ماه برگزار می گردد، راهی شهر سامیلا تایلند می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 789

به "تور والیبال ساحلی تایلند، تیم ملی ب ایران به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور والیبال ساحلی تایلند، تیم ملی ب ایران به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید